EBørøsund Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Hva med å heller skryte av å ha holt seg PÅ veien, veiavgifta betaler vi vi for å kjøre PÅ veien;) Er på min femte vinter å ikke vært av veien enda. BANK i bordet for meg og alle andre som ikke har vært av enda;)
George Constanza Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Hva med å heller skryte av å ha holt seg PÅ veien, veiavgifta betaler vi vi for å kjøre PÅ veien;) Er på min femte vinter å ikke vært av veien enda. BANK i bordet for meg og alle andre som ikke har vært av enda;) så flink du er
Wendel Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Hadde et lite uhell med vinterbilen min igår. Havna ikke i grøfta, men fikk dytta en volvo 240 ut da.. Men bilen min tapte alikevel
øystein andre Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Å møte en volvo er feigt parti, det er jo traktorer
kawaman Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Fikk lappen i mars 1993,og har faktisk ikke vært av veien enda. Det kalles vel bare flaks
Leadfoot Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Aldri i grøfta. Jeg dytta litt på (knuste vel og litt hvis jeg skal være ærlig) et gjerde. Litt morsomt siden dette gjerdet innrammet eiendommen til to politimenn. Jeg hadde fått en ganske enorm sladd på en Mitsubishi Pajero, en måned etter jeg fikk lappen. Politimannen var egentlig snill siden jeg ikke fikk noe pes for kjøringa, men det ble litt kluss med forhandlingene, slik at jeg måtte ut med en del til forsikringsselskap
knut_olestad Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Min mest uansvarlige tur i grøfta skjedde julaften 1999, det var en utrolig varm og fin kveld, tørre fine veier som jeg var helt alene på, så jeg lå og dro på i ca 130. Ute i brevikstranda er det et område på ca 50 meter som ligger på isopor, og der var det speilglatt.. og dette midt i en sving. Og jeg kjørte brutterns gamle Mazda 929.. Rakk ikke tenke stort annet enn at nå gikk det til helsike en gang for alle! Grøfta er dyp, men var heldigvis full av snø! Bilen kom fra det med en mindre bilk, men jeg måtte krabbe ut av høyre siderute. en liten time senere dor en lastebil av på motsatt side av veien, så det var vel litt flaks at jeg landa på nedsiden av veien og ikke oppe.
pedro Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Splitter ny bil i 97 Inn i et T X med forhjulstrekker(Opel Astra m 800 på telleren) å får forhjulsskrens og treffer en fortauskant Treffer kanten med siden av felgen Resultatet er at hjulet står inn i innerskjærm og traversen er smadret til tross for "moderat" fart. Liten tur for å kjøpe godter blir til 20000kr regning Roet meg litt i skarpe svinger etter dette men sluttet ikke å prøve å ta av med den etter det heller Utslitt møkkabil solgt på 22500 Bakhjulstrukken bimmer siden, men etter dette har jeg kun vært på veien som er målet for kjøringen da Bruk vett folkens Det skal så lite til begge veier Viser man seg som en ansvarlig bilist er man ett godt eksempel Andre veien er det jo motsatt P
trek2 Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article688482.ece Baken sklei ut på motorvegen, rullet ca. 5 ganger etter å ha truffet fortauskant, og havnet baklengs 20 meter oppi skauen :s Flaks er eit stikkord.... Eg satt bak til høgre. (99` 320i e46) Alle 3 var heilt uskadd...
BimmerE46 Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Lå og slengte litt fram og tilbake på ei slette i sentrum, litt sikksakk kjøring, på snøføre, og kom på en større flekk som var dekket av is. Dro rundt 180 grader, traff fortauet med venstre framhjul, kjørte oppå fortauet, og ingen skade skjedd enda, Men i all lykken jeg var i for at alt gikk drit bra, så tenker jeg ikke på å bremse bilen, så den triller tilbake og ned fra fortauet og den er jo LAV og KNAS der går ene hjørnet på en splitter ny fanger til 5900(inkl lakkering) kr... grøftelysa var hele da... så ny fanger skal på når snøen blir borte... Jævlig surt med en sånn liten skade som gjør at man må bytte en hel fanger... Ellers har det godt meget bra.... TIPS: IKKE SATS OVER EVNE!!!
wabby Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Samma side om jeg har tatt min. Men jeg overvurderte svingradiusen på E39n. Fant fort ut av at den suger bigtime rompe. Skuffer veldig mtp at dette er rwd og at min gamle passat meg FWD hadde bedre schwingradius.
GeirAndre Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 haha hvem er den grønne sierran sin? er den kjøpt i hønefoss? fikk en liten bulk i volvo 850 jeg hadde ved første snøfall i år på sommerdekk:/ solgte den like ettepå vel å merke
-doffi- Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article688482.eceBaken sklei ut på motorvegen, rullet ca. 5 ganger etter å ha truffet fortauskant, og havnet baklengs 20 meter oppi skauen :s Flaks er eit stikkord.... Eg satt bak til høgre. (99` 320i e46) Alle 3 var heilt uskadd... Kjørte forbi når naffen og politiet sto nedenfor der. Skjønner ikke helt hvordan sjåføren klarte det derre. Var jo tørre veier den dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå