vebjoernh Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 venter spent på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Høres interresant ut, skulle hatt det i min. pris du tenkte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjoernh Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Nei pris????? Må huske på at det er 100% strøkent! Ca 7000??? Bud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Først bilder. Så bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Først bilder. Så bud Word Alle coupe interiørene går vel overens? eller er jeg veldig på jordet? Noen som har noen tanker angående frakt av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Slutt å vær intresert i ting som jeg er intresert i din sarping! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Slutt å vær intresert i ting som jeg er intresert i din sarping! Du æ gett, du må tenke på oss som har stoff interiør også. Du har jo skinn interiør, trenger ikke flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Slutt å vær intresert i ting som jeg er intresert i din sarping! Du æ gett, du må tenke på oss som har stoff interiør også. Du har jo skinn interiør, trenger ikke flere Da kan jo du drite i å by i bytte mot skinninteriøret i hans bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Slutt å vær intresert i ting som jeg er intresert i din sarping! Du æ gett, du må tenke på oss som har stoff interiør også. Du har jo skinn interiør, trenger ikke flere Da kan jo du drite i å by i bytte mot skinninteriøret i hans bil da hmmmm kanskje det ja vet ikke helt om det interiøret til nicklas passer seg med farven på bilen min. Mener å huske at han hadde det lyse/beige interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjoernh Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 her er noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjoernh Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Som dere ser er det litt dårlige bilder. det var litt mørkt ute da de ble tatt. setene er litt svartere i virkligheten. Passer ALLE E46 Cupèer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Pent! Får dra igang med 5000,- jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå