Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Nydelig bil, grattis så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 takker for respons er veldig fornøyd med bilen som den er egentli bli vell hella lykter etterhvert, har egentli ikke noen planer enda, eller om det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Morro at denne kom hit til fylke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 ja det er det ja blir å se mye av denne i molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Flere bilder? Så utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Grattis med ny rå bil!Hva er planene for den? Personlig er jeg ikke fan av svarte felger, så det er et fint sted å begynne etter min mening hehe enig... bilen trenger noen fine hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Velkommen til familien. Ser ut som et smykke, den bilen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 har ikke noen bilder enda, det snøver for mye ute blir ikke noe bra da:P men skal få prøve en dag det er sol og ikke for kalt i været, slik jeg kan vaske den angående felgene synest jeg dem passer bilen bra smaken er som baken som folk sier ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 gratulerer med et stykke nydelig bil har selv siklet på denne. du får ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Grattis med fet bil Nesten jeg kjøpte den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 høres ut som det er noen som har siklet på denne bilen det er en kjempe fin bil, og veldig go og kjøre:) må ta noen bilder av bilen og legge dem ut nå snart tenker jeg kjedlig vær da så dem blir ikke noe pene tror jeg, men vi får ta en "photoshoot" til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 her er noen bilder mamma tok når jeg kom for og vise den men dere ser ca hvordan vinterfelgene ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 vil jo si at bilen så MYE bedre ut med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 vil jo si at bilen så MYE bedre ut med de felgene! Støtter oppunder den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Flink til å ta bilder Såg lekker ut der Få ho til å ta bilder av den med sommerhjula også det hadde vært knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå