Reef89 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Grattis med ny rå bil!Personlig er jeg ikke fan av svarte felger, så det er et fint sted å begynne etter min mening hehe +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 det blir det blir satster på gs goldline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Etter mye om og men så ble det CSL bagasjelokk etterhvert var usikker på om jeg skulle lakke den eller bare la den forbli carbon, etter den ble montert så jeg at den trenge egentli ikke lakkes, for carbonen gle rett inn i fargen på bilen, ble tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Så utrolig bra ut:D Kjøpt på gs? Hvordan var passformen? Lett å montere skilt/lys og justering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 kjøpt på GS ja, passformer er ikke ille, men du må lage hull for og flytte over låsemekanismen osv lage hull til skilta, emblemet, litt dill dall, men blir bra etterhvert:) skiltlys, trekke ledninga, knotter og alt var simpelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 kjøpt på GS ja, passformer er ikke ille, men du må lage hull for og flytte over låsemekanismen osv lage hull til skilta, emblemet, litt dill dall, men blir bra etterhvert:) skiltlys, trekke ledninga, knotter og alt var simpelt Ok. Har vurdert lenge å kjøpe denne selv men er usikker på hvor lette det blir å få det strøkent. Du fikk ikke med lista over skiltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 eneste du får er luka, så du må flytte over alt fra hver skru til den minste gummiknott men med litt justeringer så får du det strøkent, litt arb men det var vert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Ser bra ut dette Har du husket å sprute godt med tectyl inni den nå da? Sånn det ikke ruster ? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Ser bra ut dette Har du husket å sprute godt med tectyl inni den nå da? Sånn det ikke ruster ? hehehe takk for det tenker du på de hullene jeg måtte lage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Gratulerer på etterskudd med knallfin bil. Kan du legge ut et bilde av bilen som er tatt rett fra siden med csl luka? Så veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 takk for det du har ett bilde her, litt langt unna, men du ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 YEAH!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Detta ble pent! Ikke mange e36 med csl luke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå