mrmpower Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 da jeg kjøpte den, sa morgan (GS) at dette ble den 5`te solge til e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Kult fra siden, men er noen vinkler den ikke ser fin ut i :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 slik var det med meg i bynnelsen og, men nå er det slik: OOHHHHH ka rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Bra bilder! WAN HAI! hohohoho Love yo car brotha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Syns det ble grisekult jeg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Bra bilder! WAN HAI! hohohoho Love yo car brotha! likte den conteineren:) WAN HAI!!! tnx bro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Syns luka ser bra ut, men eneste jeg ikke klarer og bestemme meg for er om den liksom passer med resten av bilen eller ikke? Hehe. Men uansett kult med noe nytt. Er sikkert en sånn mod. som man må bli ordentlig vant til for å like 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 fant ett bilde i fra gs treffet ellers så har ikke mye skjedd med min kjære bil,fjernet klister greiern som var på bakruta, åja så har den fått nye felger de er ikke svart, men heller ikke lyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Gt splitterene er jo også borte Hehe. Ble bra med de nye hjula=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 stemmer det, splitter er borte, huka tak i ett hull ved butikken, så har en strøken og en brista, så jeg tok den av, koster masse penger for og kjøpe igjenn synest felgene passer godt til csl luka, mtp den er carbon, og felgene har "nesten" samme farge, så kommer jo gtr pansret i carbon.. er spent om det blir bra eller ikke, om ikke, så blir den sikkert til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Har gjort akkurat det samme 2 ganger! På samme side begge gangene selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 så jeg tenkte der å da, nå gidder jeg ikke mer men det blir vell nytt igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 har da kjøpt meg BBS lm (gs) så derfor selger jeg mine 19" felger som sto på viewtopic.php?f=18&t=167074 skal se om jeg får lakt ut noen bilder av gullet med bbs felgene så fort som jeg kan kan bare si det nå, ble SEXY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Stilig ! Skal også nevne at jeg glemmer ikke showet du lagde på BMW-treffet 1. Mai 2009 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå