Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pen bil du har der. Savner bilder av interiøret og synes det ser ut som hjulene er litt små? Men liker den fronten og med litt senk, blir det gull :)

Skrevet
Pent!

Er det ACS-front?

Hadde gjort seg med 20-tommer og senk :wink:

Takker=) Ja det er ACS front ja=)

har kjøpt nye SMC "O" 19 tommere da, for de fins ikke i annen dimensjon... men grei nok størrelse.

Ang. senking så blir det ikke enda, i såfall det blir senking så blir det GS sitt M-sport kompletteringssats eller K-sport sitt justerbare på www.raidopower.se Men kan jo være greit å ha originalsenking på en sånn bil for å bevare verdien på den...?? noen innspill?

Skrevet

Pen bil. Hartge gir senk til E60/E61 som (etter min mening) bevarer bilens komfort. Riktignok litt stivere, men ikke så det er plagsomt. Jeg kjører med 20" og merker svært liten eller ingen forskjell fra originalfjærene til Hartge oppsettet.. Kjør på og kom gjerne med flere bilder av bilen.. :D

Skrevet
Pen bil. Hartge gir senk til E60/E61 som (etter min mening) bevarer bilens komfort. Riktignok litt stivere, men ikke så det er plagsomt. Jeg kjører med 20" og merker svært liten eller ingen forskjell fra originalfjærene til Hartge oppsettet.. Kjør på og kom gjerne med flere bilder av bilen.. :D

Takk :D Ja, komforten vil jeg bevare mest mulig :)

Det ligger sikkert inne på forumet men hvor mye senker dette settet da?

men hvis jeg går for m-sport fjærer, må jeg da godkjenningspapirer på dette da?

Hadde en bil med original m-sport understell, der sto det ingenting i vognkort...

Skrevet

Min senker 30mm. Du kan klikke på linken i signaturen min og se på et par av de siste sidene. Har ikke så mange bilder av bilen senket foreløpig, men bildene som ligger der bør gi en viss pekepinn. Skal få knipset noen nye vinterbilder når jeg får tid.. :)

Skrevet
Min senker 30mm. Du kan klikke på linken i signaturen min og se på et par av de siste sidene. Har ikke så mange bilder av bilen senket foreløpig, men bildene som ligger der bør gi en viss pekepinn. Skal få knipset noen nye vinterbilder når jeg får tid.. :)

Det ser jo riktig bra ut=) Fin bil du har du også :)

Hvem er forhandler på disse hartge senkesettene da? og pris?

Skrevet

Takk for det. Det er Strandveien Auto i Trondheim som tar inn disse. De er offisiell importør av Hartge til Norge. Jeg husker ikke hvor mye settet koster da jeg bestilte noe annet småtteri fra de, men det kom på 5.000kr. Mener settet står for 2-3.000 av dem uten å være helt sikker.

Skrevet

Fin bil. Har aldri helt likt akkurat det rattet der i den nye 5-serien. Synes ikke det er noe pent og heller ikke noe bra utformet... Men det er nå bare min mening da heldigvis :)

Spendt på å se hvordan det blir med de felgene på E60... Hadde slike på min gamle E36 også i 19" Ingen tvil om at det er fete felger.. Men hadde regnet med at de hadde utgått for leeenge siden :lol:

Hatt bilen lenge forresten, kan ikke huske å ha sett denne i Stavanger? Er jo ikke så veldig mange med ACS front, så ville nok husket det om jeg hadde sett den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...