B_K___ Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hva vil da skje med markedet for E60 da tro? kanskje det blir vanskeligere å selge o.s.v? store tap kanskje og? hva tror dere?
B_K___ Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 ja, har sett mange med høy km stand som selges for slikk og ingenting....
sveinis Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Tror nok heller E39 kan få seg en knekk. Plutselig blir den ikke lenger "den forrige 5-serien", men bare veldig gammel. -Uansett, synes det er en deilig bil!
B3KK15 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Tror nok heller E39 kan få seg en knekk. Plutselig blir den ikke lenger "den forrige 5-serien", men bare veldig gammel.-Uansett, synes det er en deilig bil! E34 holder seg ganske bra i pris så veit ikke jeg
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 F10 5 serie sedan trolig en eller annen gang i 2010, men ryktene sier at BMW har valgt å utsette denne modellen til 2011. F11 5 serie sedan vil selvfølgelig følge året etter. At E60/E61 vil tape seg i verdi er nok helt klart - det skjer med alle bilmerker og modeller, men jeg tror ikke det vil bli så ille. Husk at E60/E61 er en svært moderne bil som mange venter å få slått klørene sine i. Facelift vil naturlighvis holde seg i bedre verdi enn pre-facelift.
Lars89 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Eldre E60er er jo ikke verdt så mye nå heller. Men tror de vil holde seg greit i pris. Da er det værre med E39. Er omtrent stein død i markedet hvis det ikke er et veldig godt kjøp. E46 har også gått på en solid smell. Jeg kjøpte min for 80 for 10 mnd siden. Nå kunne jeg sikkert fått den for 50...
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Vel, E46 er jo fortsatt en nydelig bil den og da. Men alt taper jo i verdi hvis ikke den er spesielt sjelden.
jojr Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 For oss som velger å ikke låne penger for å kjøpe bil er jo dette en god ting:) Hva er forskjellen på E60 facelift og prefacelift og når kom den. Noen som har noen bilder av nye 5 serie
jojr Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Men jeg tror forskjellen vil nå være at det er flere som liker BMW F10 når den kommer pga at den vil være en råere utgave av E60/61, så tillvenningen vil ikke være så stor, I alle fall er jeg sånn at overgangen fra E39 til E60 tok litt tid å venne seg til fordi forskjellen var så stor Men det er meg da:)
Titansilber Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 At E60/E61 faller i pris når F10 kommer er det nok liten tvil om. Og det vil være på de nyeste E60/E61 man merker dette mest i kroner. Tipper en nyere E60/E61 faller 100000 i et jafs med en gang den nye modellen kommer. Man ser tilsvarende fenomen på nyere E39 kontra eldre E60. E39 falt markant når E60 kom, og det ble ei kløft på rundt 100000 i prisforskjell på tilsvarende spekket E60 og E39 selv om nyprisen var identisk. Forbauser meg veldig om ikke dette skjer igjen. Uansett, BMW kjøper man mest med hjertet og litt mindre pga fornuft, så da får man vel tåle å tape litt E60/E61 er en flott bil uansett.
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 For oss som velger å ikke låne penger for å kjøpe bil er jo dette en god ting:)Hva er forskjellen på E60 facelift og prefacelift og når kom den. Noen som har noen bilder av nye 5 serie Hva som er forskjell og ikke forskjell er skrevet utallelige ganger her inne på forumet.. Du kan se denne linken for å se detaljerte forskjeller. Dersom du vil se helhetsbilder av E60/E61 facelift så får du trykke på linken i signaturen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå