Gå til innhold

Robbi3's E46 328Ci

Robbi3
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker, feriepengene kommer inn nå snart. Da blir det en del penger til bil igjen :) Tenkte på CSL bakluke jeg og, gått litt lei av den lista egentlig.

Csl luke er sjef :D

Angående bremser, k-sport sine kit er rimelig kurante bremser. ikke er prisen så skummel heller. Opp mot tilsvarende big brake kit såklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, her har jeg fikset litt opp mine 328 bremser da.. Synes resultatet var dødsfeeeet! 8)

Ja, det kan være harry, men det er kult da :D

Ble bra det :) vurderer å lakke kalipterene mine også. Har bare ikke funnet ut hva slags farve enda. Tenkte svart eller lignende, slik at mine små søte bremser ikke syns så veldig godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine søte små er big brake kit for audi! Hehe, jeg lo veldig godt da jeg fant ut at TT hadde 256mm bremser foran.. Og på din er det jo 276mm elr no sånt BAK. Haha :D Nå blir det mye AUDA diss :)

hehe... 320'n har 286mm foran og 276 bak. Vil tro audi har underdimmensjonert bremsene en smule om de er så små :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå har jeg fått meg "nye" nyrer. De kom i helt krom, kjøpte dem av Ivrig86 her på forumet. Jeg pusset ned selve grillen og da forsvant krommen! :) Ramma må lakkeres. Ville jo ha den i blank sort :D

7r7c4pq39pynuh36dywn_thumb.jpg

Da startet demonteringen!

jlc8kl2v3cloyhwk7xuc_thumb.jpg

Dette er nøyaktig hva du trenger av kjemikalier. Fra høyre; Svart blank akryl lakk, syre grunning, klar akryl lakk.

fp71yseecmb6ui10nchr_thumb.jpg

Våtsliping av nyrene! Må bli helt matte!

r9k5f5vh6ih8ekhwq6j6_thumb.jpg

Der kom primeren på!

nwuus0vimojfqth6rxp5_thumb.jpg

Raskere tørk i komfyren, hehe! Ikke gjør dette hjemme om du har en kone som er pirkete.. -Snakker av erfaring idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med svart :wink:

OT: Kjøpt deg M3? :D

Jepp, banken eier den.. I 3 år fremover, hehe. Skal bli en tråd om den etterhvert. Leter etter masse deler til den nå. Hehe. :) Men litt teaser kan jeg vel ha: 2003 modell, manuell kasse. Karbon svart eller no sånt. Ganske standard.. Men med 19" M3 felger.

Så 328n blir nok til salgs om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...