Gå til innhold

Hvilket forsikringsselskap bruker du?  

114 stemmer

1. 1. Hvilket forsikringsselskap bruker du?

• Gjensidige
      63
    • Vesta
      5
    • If
      25
    • Sparebank 1
      6
    • Vital
      1
    • Storebrand
      1
    • Andre
      14

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Billigste er vel å bli ringt til å tilbydt forsikring..

Jo, er vel det, men litt vanskelig å sitte å vente på at noen skal ringe :)

Skrevet
Billigste er vel å bli ringt til å tilbydt forsikring..

Jo, er vel det, men litt vanskelig å sitte å vente på at noen skal ringe :)

jeg har blitt oppringt flere ganger, ingen av dem som har klart å være i nærheten av hva jeg har no..

6400 med 20% kun ansvar på 02" combo 1.6bensin. 20år- 16000km og naf medlemskap.

Skrevet

Har forsikring hos gjensidige, Har en 523 ia med 30%

bonus, full kasko, 12k i kjørelengde. Og 6k i egenandel hvis jeg ikke husker feil.

Har også medlemskap hos Naf. Enda kommer bilen på 12 tusen i året! :evil:

Hørte med If først siden jeg var allerede kunde der. De skulle ha 28 tusen

for samme forsikringen. Båten min gikk fra 4800 hos If til 1200 hos gjensidige. Sinnsyke forskjeller rundt om.

Skrevet
Betaler 8600,- for ansvar hos Gjensidige på en 1990 325IX. :roll:

If skulle ha over 20K for ansvar :shock:

FIkk også ett slikt sykt tilbud fra IF. Tror de er dyrest på alt generelt! Familien min har byttet alt over til Gjensidige, og dette ble fremdeles mye billigere enn å ha alt hos If, selvom If reklamerer med avslag hvis man samler alt hos dem. :roll:

Min far betaler forresten 5200kr i året med delkasko hos Gjensidige på sin 1,8 Z3.

Skrevet
Har forsikring hos gjensidige, Har en 523 ia med 30%

bonus, full kasko, 12k i kjørelengde. Og 6k i egenandel hvis jeg ikke husker feil.

Har også medlemskap hos Naf. Enda kommer bilen på 12 tusen i året! :evil:

Hørte med If først siden jeg var allerede kunde der. De skulle ha 28 tusen

for samme forsikringen. Båten min gikk fra 4800 hos If til 1200 hos gjensidige. Sinnsyke forskjeller rundt om.

Jeg har samme bil, med 40% bonus og NITO rabatt. 8k kjørelengde, 12k i egenandel, alarm og antispinn. Da kom den på 7300 i året. nesteår er den nede i 6400:D med garasje blir det enda billigere

Skrevet

Siden If nektet å forsikre Bmw-en min på forsikringsløsningen jeg ønsket uten at jeg hadde andre biler forsikret i selskapet (til tross for at flere i familien min jobber der), valgte jeg Vesta. Ca. 1500 kr. med full kasko, men med begrenset kjørelengde (5000km). Derfor brukes kollektivt til vanlig.

:)

Skrevet

Har en 91 modell 730ia (ca 190hk) med automat, rullet 264.000km, har del kasko med 4000 i egenandel og betaler 5700,- i året. BlueWater heter selskapet. De har valgt og ikke markedsføre seg en hel del, og er på størrelse med Storebrand.

Edit: 60% bonus, og 27år..

Skrevet

Skulle sjekke if nå... forsikret bilen min i mai i fjor hos gjensidige.. par hundrelapper over 6k skulle de ha. Da på min far. Full bonus og egen garasje.

Sjekket rundt om hos forskjellige og alt annet var relativt dyrt. If skulle ha nærmere 9k.

Leste også her no ang. superforsikringen til if. Sjekket nå og de skulle ha hele 98k på meg. 21 år, 20% bonus , egen garasje osv. Så sjekket jeg hva den ville komme på min far. No husker jeg ikke akkurat hva det ble, men 30k + ! Har IF bannlyst bmw med stor motor eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...