ehrnst Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 HEITENKTE AT DERE KUNNE FÅ SI DERES MENING OM DISSE TO FELGENE SOM JEG VURDERER OG TA INN. HAR INGEN AKKURATT PRISER ENDA MEN VIL LIGGE PÅ TILSVARENDE ANDRE I FELGPROGRAMMET VÅRES 17-18" 5 BOLT MULIG 4? ALLE ET disse vil jeg ha i 4*100
S.Bjørkås Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 HEITENKTE AT DERE KUNNE FÅ SI DERES MENING OM DISSE TO FELGENE SOM JEG VURDERER OG TA INN. HAR INGEN AKKURATT PRISER ENDA MEN VIL LIGGE PÅ TILSVARENDE ANDRE I FELGPROGRAMMET VÅRES 17-18" 5 BOLT MULIG 4? ALLE ET disse i 19 hadde vært topp med et som passer e46:)
Stephan.s Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Tar dere inn BBS LM replica er det ikke tvil om hva jeg skal ha i allefall
Morgan GS Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 LM i 19" ser dårlig ut men Takker så mye for all tilbakemelding og hjelp Helt topp å få litt tilbakemeling fra folket ang slike ting. LM felgen er 7,5*17 og 8,5-9" *18 Så så brede felger kan det ikke bli da men tror nok at det blir tøft uansett
Ad|oS Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Når vil dere ta inn disse felgene? Finnes de ulike felgene på lager hos alle butikkene deres? Slik at man kan se dem der? Greit å vite helt hvordan felgene ser ut før man investerer synes jeg hehe
fish Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 18-20" KUN 5 BOLT FLESTE ET Blir det flere fargevalg på denne felgen?
Morgan GS Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Når vil dere ta inn disse felgene?Finnes de ulike felgene på lager hos alle butikkene deres? Slik at man kan se dem der? Greit å vite helt hvordan felgene ser ut før man investerer synes jeg hehe kommer tilsent vare prøve av felgene snart Men nå kun til vurdering
Morgan GS Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 18-20" KUN 5 BOLT FLESTE ET Blir det flere fargevalg på denne felgen?[/quote Vi har den i Helcrome idag T190 GS-Chromeline
Morgan GS Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Ok.... Synd de fineste felgene bare er til 5-serie hmm..? hvis disse kommer in så blir det til 3 og 5 serie trur du misforstod meg...
Ad|oS Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Tenkte mest på T58-felgene Men er det mulig å få andre dimmensjoner på dekkene enn de som er oppgitt i katalogen?
Morgan GS Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Tenkte mest på T58-felgene Men er det mulig å få andre dimmensjoner på dekkene enn de som er oppgitt i katalogen? Ja bare å ta kontakt vi order det slik du vil men T58 På E-36 blir hardt uten modding.
mhane Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hei Har akkurat fått katalogen og må vel kjøre meg en tur utover snart, men lurer på en ting. Ser at de fleste felgpakkene til E38 kommer med forskjellige bredde på felg og forskjellig dekkbredde fremme og bak, noe jeg ikke ønkser med tanke på godkjenning, eu kontroll, teknisk kontroll osv, da det har vist seg at forkskjellig bredde fremme kontra bak ofte medfører komplikasjoner og sur stemning ute i det praktiske liv Går ut i fra at det er mulig å få samme bredde på dekk og felg i en pakke, men blir det da dyrere siden det blir en spesial løsning sett ut i fra de pakkene dere har satt opp. Ser også at flere felger som er satt opp til E38 opererer med noe forskjell fra ET20 som er standard. Medfører dette noen komlikasjoner eller takler denne bilen feks ET 13 til ET25 uten problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå