Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
lenge har folk venta på felgpakkene sine?

Bestilte på tirsdag forrige uke via telefon, de blei sendt på onsdag. Men begrunn av påske fikk jeg dem ikke før i går(Tirsdag). Så ei uke, og det begrunn av påsken.

Skrevet

har dere t367 gs-silver edition til e46 touring på lager i trondheim i 19"? skal ha den pakken, helst før 1mai.

Skrevet

T190/C06

Felgpakke m/235/35og265/30-19 Sonar SX-1 EVO

Pris 11.782,87 kr. (9.426,30 kr uten mva)

Er felgpakken med 4 stk felger og dekk ? :)

Skrevet
T190/C06

Felgpakke m/235/35og265/30-19 Sonar SX-1 EVO

Pris 11.782,87 kr. (9.426,30 kr uten mva)

Er felgpakken med 4 stk felger og dekk ? :)

ja

Skrevet
lenge har folk venta på felgpakkene sine?

Har venta i 2mnd nå siden jeg bestillte, vet ikke om det har skjedd om en feil eller om goldline felgene ikke er på lager?

Kjipern å kjøre med myke vinterdekk =(

Skrevet

De gjør nok so godt de kan :) . Venter på felger jeg også. LM look felgene 8.5X18 9x18 :D Prata med en på delelageret, han sa de kommer i starten av juni ca :P Hard ventetid.... :shock:

Skrevet

Jeg har og ventet leeenge på felgene. Ble først lovet rett før påske, så rett over påske, så på mandag, så tirsdag/onsdag, men nå skal det visst komme en del postbur i morgen til GS i Bergen. Men det er jo ingen garanti for at felgene mine er med på det lasset... Hvis ikke bare reiser jeg bort på der å plukker ut et sett, surt å vente så lenge ass. :roll:

Utleieren her jobber i Tollpost Globe og sa at de kjører lastebiler fra Bud der hovedlageret er. Kanskje han kan levere felgene direkte til meg :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...