Fekzen Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Hallå, Med ett chip kan du iaf få ur 15-20 hk i dessa. Blir lite roligare karaktär på bilen körmässigt också. Vridmomentet kommer tidigare osv. Jag håller på med chiptrimning i sverige, så går bra att skicka mig PM om du undrar något, och så kan jag ge dig ett bra pris på chip till denna. Mvh Adde
camxer Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Har selv en m60B30 motor med chippet hjerne fra sverige og det stemmer hva Fekzen sier, men om det er verdt pengene er jeg ikke helt sikker på. Skal uansett montere den sammen med datasprut og kompressor om sommeren, så det spiller ingen rolle for meg hvor bra chip'en virkelig er Når det gjelder stroking så har du kanskje mulighet til å øke volum til 3.5l(bmw oppdaterte motoren i 95). Fra det jeg husker så er M60B30 og B40 nesten identiske men har marginalt forskjellig blokk og veiv. Så 4l volum er nok ikke oppnåelig uten større inngrep.
muskla Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 du er nok inne på noe der, jeg tror nemlig ikke at det er mulig å oppgradere til 4,0l uten større inngrep. Så beste alternativet her er deisdert å skifte motor. Grunnen til at jeg tar opp dette er at jeg mener det blir litt slappt med 215hk på automatkasse, da automatkassa stjeler nesten 20% av effekten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå