Gå til innhold

Nivåregulering defekt


remystr
 Share

Anbefalte innlegg

523IAT 1997-mod. Kompressoren starter ikke, demperne bak står i "bunnen". Finnes det en sikring på kompressoren? finner ingen. Måler 12,5V inn på kompressoren, men det er mulig at det er sikringen til styrestrømmen som er gått, hvis det eksisterer en sikring der? Noen som har noen gode tips? Veldig ukomfortabelt å kjøre uten dempere bak :(

Raske gode tips mottas med takk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lekkasje i min en gang og til slutt ville ikke bilen pumpe seg opp, er du uheldig så har pumpa blitt overbelastet og tatt kvelden, er du heldig er det enten en sikring eller en luftbelg (eller to) som må byttes.

Jeg ville fått en BMW kyndig mekaniker (les: BMW verksted eller tilsvarende) til å sjekket luftbelgene eller pumpa, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med mer enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg lukka bagasjerommet starta kompressoren, merkelig.

Høres ut som om det siver ut luft i belgene på begge sidene. Rart at begge belgene skal gå samtidlig da :?:

Det positivet er ihvertfall at kompressoren går...

Takk for svaret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sjekket kvitteringen fra når jeg byttet hos BMW verrkstedet i august 2007 og da betalte jeg 1449,- + mva -> 1811,- for luftputen:

37121094614 Luftfjær 1499,00 nto. eks. mva.

Dette var hos Furubakken på Bekkestua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...