matsi Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg kommer jeg.. tar med et videokamera. ikke det beste men bedre en mobil og digital kamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 konge! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 takk for supert møte! hyggelig å treffe nye folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 gikk greit detta;) morro å sladde litt..hehe.. var fin den jeg hadde ut ifra deg der sondre..hehe..rakk å smelle inn 3 tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Så var det disse berømte bildene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Så var det disse berømte bildene da? de kommer.. mysild må bare sitte oppe seint i natt å redigere litt..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 ja, hørte dette! hehe bilder ja, 130 tatt, foreløpig 60 slette bildene kommer (tidligst) i morra... orker ikke redigere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Du skal nok se bildene kommer... Mysild må bare vaske snøen av kameraet først. Var flott oppmøte i dag, og håper vi kan gjøre dette mer med lignende suksess, vi var jo tross alt ute og spiste også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabben Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Ah, da fant jeg frem hit og. Var gøy i dag! Gleder meg til flere sånne kvelder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Noen av de bildene jeg tok som blei greie nok.. Film sendes via pm eller msn? bør sees i quicktime:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Mer info på den 6'serien der?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Fin 6'serie ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Mer info på den 6'serien der?! var sagt at det var en 635.. vet ikke noe mer eksakt men om den gikk godt? det gjorde den ivertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvem kjører den røde e36'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå