Gå til innhold

****snøbilder fra arendal side 1****

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sladdebildene burde du bare hatt lengre lukkertid på. Ville fått mer lys, samt mer "liv" i bildene når du panorerte med kamera

Andre enn deg som tok bilder Sondre?

lukkertiden stod på rundt 1/80 så å si hele tia... nytta ikke med lenger... ble bare tull... dessuten kom bilene veldig fort :-P en som nesten kjørte over blitsen og zoom linsa også :-P hehe... dessuten så føyk snøen så mye at jeg så somregel ikke neste bil før den kom...

men du må jo være med nestegang og vise hvordan det skal gjøres :-)

se på bilde 9, bilen bak synes nesten ikke :-P

Tro meg, det gikk såpass fort forbi kamera at jeg tviler han hadde hatt no bedre resultat med lengre lukkertid på utebildene.. :P

og som jeg sa, det var for mørkt... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lukkertiden stod på rundt 1/80 så å si hele tia... nytta ikke med lenger... ble bare tull... dessuten kom bilene veldig fort :-P en som nesten kjørte over blitsen og zoom linsa også :-P hehe... dessuten så føyk snøen så mye at jeg så somregel ikke neste bil før den kom...

Bare 1 av 6 av de kjørebildene jeg så på som hadde 1/80 :P

Hadde ikke vært gøy om det bare var lett å ta bra bilder hehe At folk holde på å kjøre over tingene dine sier vel litt om kontrollen deres :lol::lol::lol:

Får se om jeg kanskje blir me en gang senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1 av 6 av de kjørebildene jeg så på som hadde 1/80 :P

Hadde ikke vært gøy om det bare var lett å ta bra bilder hehe At folk holde på å kjøre over tingene dine sier vel litt om kontrollen deres :lol::lol::lol:

Får se om jeg kanskje blir me en gang senere...

ja, men gå ut å se med ditt kamera klokka halv 6-6 og se om du klarer å ta noen lyse bilder ;-)

hehe... ^^

var jo derfor jeg ville ha dette treffet også, for å kunne ta noen... og skjønte jo fort at det var for dårlig lys ^^ hehe

Mange flotte biler/bilder. :)

takk takk :-)

Adios, du stiller neste gang?

Beste bilder og beste svinger kommer vel fra deg? Virker sånn iallefall.... :roll:

hehe :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...