Ad|oS Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Sladdebildene burde du bare hatt lengre lukkertid på. Ville fått mer lys, samt mer "liv" i bildene når du panorerte med kamera Andre enn deg som tok bilder Sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Tro meg, det gikk såpass fort forbi kamera at jeg tviler han hadde hatt no bedre resultat med lengre lukkertid på utebildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Sladdebildene burde du bare hatt lengre lukkertid på. Ville fått mer lys, samt mer "liv" i bildene når du panorerte med kameraAndre enn deg som tok bilder Sondre? lukkertiden stod på rundt 1/80 så å si hele tia... nytta ikke med lenger... ble bare tull... dessuten kom bilene veldig fort en som nesten kjørte over blitsen og zoom linsa også hehe... dessuten så føyk snøen så mye at jeg så somregel ikke neste bil før den kom... men du må jo være med nestegang og vise hvordan det skal gjøres se på bilde 9, bilen bak synes nesten ikke Tro meg, det gikk såpass fort forbi kamera at jeg tviler han hadde hatt no bedre resultat med lengre lukkertid på utebildene.. og som jeg sa, det var for mørkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg synes det ble endel fine bilder av dette, jeg.... Var iallefall en fin måte å bruke en tirsdags kveld på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg synes det ble endel fine bilder av dette, jeg....Var iallefall en fin måte å bruke en tirsdags kveld på ja, ikek så værst... bare synd alle bilene var så skitne får vel ta noen nye til våren med rein bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 lukkertiden stod på rundt 1/80 så å si hele tia... nytta ikke med lenger... ble bare tull... dessuten kom bilene veldig fort en som nesten kjørte over blitsen og zoom linsa også hehe... dessuten så føyk snøen så mye at jeg så somregel ikke neste bil før den kom... men du må jo være med nestegang og vise hvordan det skal gjøres se på bilde 9, bilen bak synes nesten ikke Bare 1 av 6 av de kjørebildene jeg så på som hadde 1/80 Hadde ikke vært gøy om det bare var lett å ta bra bilder hehe At folk holde på å kjøre over tingene dine sier vel litt om kontrollen deres Får se om jeg kanskje blir me en gang senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Mange flotte biler/bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Adios, du stiller neste gang? Beste bilder og beste svinger kommer vel fra deg? Virker sånn iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 lukkertiden stod på rundt 1/80 så å si hele tia... nytta ikke med lenger... ble bare tull... dessuten kom bilene veldig fort en som nesten kjørte over blitsen og zoom linsa også hehe... dessuten så føyk snøen så mye at jeg så somregel ikke neste bil før den kom... men du må jo være med nestegang og vise hvordan det skal gjøres se på bilde 9, bilen bak synes nesten ikke Bare 1 av 6 av de kjørebildene jeg så på som hadde 1/80 Hadde ikke vært gøy om det bare var lett å ta bra bilder hehe At folk holde på å kjøre over tingene dine sier vel litt om kontrollen deres Får se om jeg kanskje blir me en gang senere... ja, men gå ut å se med ditt kamera klokka halv 6-6 og se om du klarer å ta noen lyse bilder hehe... ^^ var jo derfor jeg ville ha dette treffet også, for å kunne ta noen... og skjønte jo fort at det var for dårlig lys ^^ hehe Mange flotte biler/bilder. takk takk Adios, du stiller neste gang?Beste bilder og beste svinger kommer vel fra deg? Virker sånn iallefall.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabben Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Var gøy med treff og ta litt bilder og sånn! Håper på mer! har du flere bilder og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 hadde fler... men først sletta jeg 70 asap, så røyk 40... satt igjen med disse 32 som var noe å kunne vise... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Neeeei. Og jeg som hadde håpet på flere bilder... Spesielt den sorte E34'n med oransje blinkers. Er eieren av denne bilen her på forumet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Neeeei. Og jeg som hadde håpet på flere bilder...Spesielt den sorte E34'n med oransje blinkers. Er eieren av denne bilen her på forumet forresten? jepp... er vel han som kaller seg for tabben ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 okeydokey. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Var en utrolig strøken 525ix sedan der også (uten 4wd?). Må ikkje slette så mye Sondre. Lagringsplass er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå