Winther24 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Politiet og Statens vegvesen starter i mars en fire år lang kampanje for å få folk til å holde fartsgrensene Fra mars 2009 vil du kunne risikere å bli ofte stoppet av politibetjent Dag Steinkopf og hans kolleger i utrykningspolitiet. Politiet og Statens vegvesen starter i mars en fire år lang kampanje for å få folk til å holde fartsgrensene. Les hele saken http://www.aftenbladet.no/lokalt/985176/-_Redd_livet_ditt_senk_farten.html
Gjest Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Herlig, nå skal de som kjører 10 over også taes. Genialt!
Christian Nyegaard Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hadde bare alle fartsgrensene våre vært basert på hva veiene faktisk er tegnet for hadde ikke dette gjort meg noe som helst.. Når sosialistene derimot påtvinger meg å kjøre i 60km/t på ring3 fordi de skal redde miljøet når det er vinter...... Grr.
Dan Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Herlig, nå skal de som kjører 10 over også taes. Genialt! Spiller ingen rolle for meg. Jeg ligger alltid 20 over
skillbill Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Håper de strammer inn nedover også, og får tatt noen sinker! For meg blir det litt sånn at det er straffbart å slå noen med høyre neve, men IKKE med venstre! Det hadde hjulpet betraktelig om fartsgrensene hadde stått i stil med veiene, men noen overtramp vil nok forekomme, slik blir det jo uansett, men det er skammelig at 4-felts motorvei med midtdeler kun har 100km/t... Håper ikke det blir slik at vi blir stoppet i tide og utide KUN for at politiet skal predikere trafikksikkerhet?
Winther24 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Ja greit men hva faen er det di måler etter? på mitt speedo så viser det 100 når jeg ligger i 90 via gps`n???
336mik Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Med sitt "nye våpen" altså passat diesel(140hk??),så må jeg jo si at sånne ting skremmer livskiten ut av meg da. Dem har vel tapt kampen mot narkotika,så da skal dem ta en stakars billist som faktisk klarer å betale for seg.
Winther24 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Herlig, nå skal de som kjører 10 over også taes. Genialt! Spiller ingen rolle for meg. Jeg ligger alltid 20 over tror det gjelder deg og ikke bare di som ligger 10 over hehehe
PIIIPower Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Nå veit jeg ikke om dette er ett sitat eller noe journalisten har funnet på selv, men Dessuten må du selvsagt være edru, uthvilt, holde fartsgrensene, følge reglene, la være å fingre med mobil- eller CD-spiller og være konsentrert om bilkjøringen. Velg den tryggeste veien, det beste tidspunktet (unngå rushtrafikk om du kan) og velg en trafikksikker bil som har fem stjerner i EURON-Capsertifiseringsordningen. Tante Navasete og onkel Kristin; Velg den tryggeste veien; vel denne går vel trengt tatt ned til svinesund om dagen (Oslo området), dette fucker opp neste punkt. Unngå rush; Nja nå er det sånn at vi som enda har jobb bør komme oss til denne. Det er staten selv som legger opp til dette da de ikke har B-menneske tilpassede tjenester (off. kontorer, barnehage og skole) Det er bevist at ytelsen er MYE bedre 11-19 enn 8-16. Skal man ellers unngå rush er det jo denne veien til svinesund da. Også skal vi dæven meg kjøpe ny bil. Sum: Alle skal ha ny bil, passere bommen på svinesund og bli i sverige Dette kjære SV regjering, den smeller midt i tryne. Bruk de antall årsverk x4 til å lage bedre veier og sett ned prisen på sikkrere biler. ..og hva kan statens vegvesen gjøre med de som kjører for fort? Nada.
DanielMK Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Med sitt "nye våpen" altså passat diesel(140hk??),så må jeg jo si at sånne ting skremmer livskiten ut av meg da.Dem har vel tapt kampen mot narkotika,så da skal dem ta en stakars billist som faktisk klarer å betale for seg. Under panseret på mange politibiler, også sivile biler, gjøymer deg seg motorer med godt over 200hk. Så man skal ikkje alltid vere for sikker
336mik Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Og en sjåfør som kun har gode rundetider hvis det er snakk om en smultering.
viplash Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Herlig, nå skal de som kjører 10 over også taes. Genialt! har en kompis som jobber i UP, og han sier jo de har fått beskjed fra politi direktoratet at de som kjører 10 over skal få slippe, men fra der og opp sakl folk taes. det er ikke de som kjører 10 over som er målet dere, og utgjør en fare.
oddis Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Denne artikkelen er et vanlig syn syns jeg. Skrike over at folk kjører 10 og 20 over, når veiene har fartsgrenser som hører hjemme på jordstubber. Kjører omtrent fortere over jordet med traktoren i høyserie... Kanskje man skal sende hele den norske befolkning på treningsinstitutt da, slik at alle skal ha six pack, sterke nakke og beinmuskler slik at vi fint kan øke hastigheten til 80km/t? Å kjøre bil betyr å ta en risiko. Vil også påpeke at dette er en kampanje KUN for å generere mer inntekt til statskassa, fordi som 336mik var inne på; De som doper seg får man ingen penger fra. Var ikke lenge siden jeg så en statistikk på at uoppmerksomhet og rus var den største grunnen til ulykker i Norge. Men uoppmerksomhet og rus koster penger å etterforske. Mye enklere å stå langs veikanten og ta normale folk som kommer hjem fra en god dag på jobben.. Jo verre menneske du er jo bedre blir du tatt vare på i Norge
viplash Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Kun penger til statskassa ja. Vi har jo hatt over tusen milliarder. nå har vi brukt et par hundre milliarder på krisepakker, så er jo tross alt kanskje "bare" 900 milliarder igjen eller noe
NiklasJa Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Kjenner jeg blir så provosert av å lese dette. Nei nå går jeg og legger meg! Møkkaland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå