Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
du har problemer med race skjermen, har du programmert canbus`n?

Nei har ikke gjort det, men burde ikke jeg få opp masse feil verdier i det minste da? Så er det "bare" å skallere verdiene? For jeg har INGEN reaksjon slik som det er nå!

Skrevet

Artig at du spør om skilter Are, har ringt rundt til alle tidligere eierne av bilen i dag, for å samle sammen historie og finne siste personen som hadde denne registrert på seg! dette for å få underskriften hans så jeg får levert salgsmelding på biltilsynet for å hente ut skiltene! :)

Får snakket med den personen som var eier nr.3 av denne bilen (siste registrerte eier), og han viste litt av vært kan du trygt si!!!

Han kan fortelle meg at denne har gått med turbokit og laddet 0,4bar i hans eie, men han var uheldig og skrenset borti en stubbe så han solgte den videre (eide den i maange år)

han kunne fortelle meg at den er solgt ny i norge i 1986 og eieren som kjøpte den ny, monterte turbo kit på den så tidlig som i 1987!!!!

han gjorde ikke dette i norge, men tok den med seg til et tuning firma i tyskland, og her kommer nyheten over alle nyheter :twisted: BILEN MIN ER TUV GODKJENT I TYSKLAND MED TURBO OG 240HK :twisted::twisted::twisted:8)8):applause::applause::mrgreen::mrgreen:

DU KØDDER???? :shock: Sier jeg i rein lykkerus :mrgreen:

han sier at sendte med 4 sider TUV pappirer med bilen når han solgte den, så vis jeg var heldig så fikk jeg nok med dette når jeg kjøpte bilen!

Arbeidsdagen ble laaang, for jeg ville fort hjem for å se igjennom pappirene som jeg fikk med bilen!

inneimellom 3 stoore permer med kvitteringer og dritt finner jeg faaan meg TUV pappirene til bilen, stemplet med underskrift og full pakke!!!!!

Her er det alt fra hk,nm,utslipp,db,vekt ja absolutt alt jeg trenger!!!! :applause::applause::applause:

Eieren som forteller meg alt dette kunne fortell at han søkte til biltilsynet om å få dette i vognkortet med posetivt svar, samme uke som han skulle inn og vise den så klarer han selfølgelig å kræsje den :?

Siden søknaden allerede er sendt og så tidlig som på 90tallet så ungår jeg masse regler som har kommet i ettertid :mrgreen:

skal ta meg en prat med Killingberg angående dette 8)

Jeg er i lykkerus, selv om at det vil helt sikkert bli litt motgang på biltilsynet ser jeg for meg så skal ikke dette være umulig 8)

Skrevet

Haha, dagens

Har faktisk hørt flere litt eldre personer enn meg som har hatt, og hørt om e30'er som gikk med turbo tidlig. men steike morro å høre at det faktisk stemte, og at alt ikke bare er pisspreik et stykke utpå lørdagskvelden :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...