m20b25turbo Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Da er motor/drivlinje/sprut osv solgt og levert til ny lykkelig eier dette var for et par uker siden nå føler jeg at våren nermer seg med stormskritt hadde jo egentlig slått ifra meg salget og tenkte å beholde alt og kjøre en sesong til med M20, men det ble plutselig endring i planene mine nå ble det travelt som faan, det har blitt endel lange dager i garasjen og flere av de blir det om jeg skal kjøre i sommer. jeg stønta jo litt på våler gatebil treffet i fjor, var en time attacbil som plutselig ombestemte seg på sporvalget sitt så jeg kjørte i rævva på han med blokerte hjul desverre så kjente jeg han som kjørte den andre bilen så det ble ikke noe "basketak", men han var den første som serverte meg en is kald pils når jeg ble fraktet på plattbilen i depo plattbil opplevelsen kaller jeg "walk of shame!" Greit nok at bilen fikk seg en jævli trøkk, det kan rettes opp og lakkeres, det var værre med den jævla store ripa jeg fikk i stoltheta mi når alle glante på meg........ dette medførte til litt oppretting som skal bli gjort nå som motor og gir er ute av bilen og endel andre utbedringer som jeg har savnet eller vil rette på etter å ha kjørt bilen 2 sesonger. jeg har kjøpt ny motor og den har vært i garagen i ei uke nå hvor jeg vasket den og strippet den ned til kun det nødvendige en racerbil motor skal ha både bil og motor er nå sendt til Bmw bygda Surnadalen der skal gutta i JAAS Performance, Jørgen og Anders utføre endel custom arbeid (kan jo røpe at de gutta der ikke er kjent for å lage grenrør og innsug til sugemotorer ) mer info om hva som har blitt gjort på bil og hva som kommer under panseret sesongen 2013 kommer fortløpende i de neste dagene, må bare laste opp endel bilder til pcn
Jørgen-A Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 og jeg kan si att jobben med denne starter i morgen:-)
HypeTraxX Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Husker jeg så denne på Våler! Jeg fikk vondt inni meg da jeg så den slik oppå planet der Håpe på at du fortsetter med sekser nedi motor rommet da!? Kjedelig med alle som skal ha V8 om dagen
Silverboy Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Har vel iofs hatt en følelse nå noen uker om at det ikke er nok å bytte til større turbo for å "holde tritt" i år, og nå som du skriver som du skriver om custom bygging hos JAAS så bekrefter det mistanken Blir spennende å følge videre..
Morty999 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 så no bilde på facebook tidligere idag med en blå e30 med en stor sekser neddi kan være denna? med tilhørende jaas reklame
joachim sørlie Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Så denne på gatebil da det smalt.. Kjedelig!
H_Vatn Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 så no bilde på facebook tidligere idag med en blå e30 med en stor sekser neddi kan være denna? med tilhørende jaas reklame Det er vell en e24 de holder på med? Blir bra dette paul:) klarer vell og slure istykker noen dekk i år og;)
e30 tic Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 blir nok gromt! er denne bilen som er tuv godkjent med turbo er det ikke?
oddis Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Blir moro dette! Så bilen din på Våler etter krasjen, var noen som hadde uttrykt litt aggressjon på panseret ditt også så jeg Det holder med 6xmm turbo på din nye motor og
m20b25turbo Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Oddis: stemmer det ja, var noen som rispet inn stygge ting på panseret mitt etter noen drammer på kvelden Jørgen: ingen ting er som et snik oppsett med mitsubishi 19T her er noen av oppgraderingene jeg har gjort den siste uka nytt dashbord, om det er nødvendig kan vell diskuteres, men litt mer særpreg og racing look av alle de andre e30 rundt om i landet blir det værtfall litt mer stag på buret må til når jeg bruker bilen som "radiobil" på gatebil treffene så begynte jeg å lage endene på dashbordet, fant ut at dette ble en kurrant løsning med tanke på at jeg ville ha dashbordet til å gå rundt bøylen på buret. disse ble sveiset fast og laget fester til hoved delen av dashbordet slik at resten kan løftes ut om det skulle bli nødvendig. slik ble det det til slutt, dette skal selfølgelig flockes og diverse detaljer skal på plass før jeg er fornøyd. når jeg laget ny dash så senket jeg rattstammen 7 cm og kjøpte meg snapoff nav. fjærnet tenningslåsen og der var opplagringa til rattakselen, løste dette ved å kjøpe meg et lager som jeg punktet fast inne i røret til akslingen. når jeg har kjørt på bane så har jeg aldri fått brukt det håndbrekket fra k-sport fordi det rett og slett ikke klarte å låse bakhjulene mine, så jeg har oppgradert bakbremsene til 330mm 4 stempla k-sport der også. får håpe at dette er med på å få litt bedre bremse balangse i bilen og at de klarer å låse hjulene med brekket Beklager for de små mobil bildene, skal huske kameraet neste gang jeg er i garagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå