m20b25turbo Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 hehe, vi lever enda, ingen symptomer hos meg eller noen andre av oss når vi var i Mexico så hørte vi ikke noe om influensan, men vi såg noen som brukte munnbind, det var de som lagde mat og div! tenkte liksom ikke noe mer på det.. har fått et lengre besøk av en viss Toyota Celica GT4 i garasjen også nå, så vi får se om det blir litt mer fart i garasjen fremover, hatt litt lite motivasjon i det siste, unødvendig egentlig siden det ikke er "så" mye igjen egentlig mye power er det i supran nå da
MrPingu Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Nei den er nok ikke justert og mappet ennå. Slet med ulyder i drivverk første runde. Tok ut girkasse 7 ganger for og luke ut feil. Prøvde kassa, clutchen og svinghjulet fra Carbon Supran men samme lydene. Visste seg at det var ubalanse i mellomaksling. Den ble byttet. Neste runde i benk funket alt strålende bortsett fra at clutchen ga seg på 400 Nm. Den skal holde 1150 Nm. Visste seg at den skal kjøres inn 1000 Km før den kan tynes i benk. Jeg hadde kjørt 90 km. Mainnskit! Bilen ble levert til lakkering den dagen og blir ferdig i dag. Jeg har bestilt meg ny clutch fra en kjenning i USA, som kun er kjørt inn pluss kjørt 4 drag i benk med. Han bremset 860+ på hjulene. Den clutchen holder til 900+ hjul hk og 1000 Nm. Usikker hva jeg kommer til og bremse, men skal være nok, hvis ikke så slår jeg følge med deg i bergveggen
m20b25turbo Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 nyderlig farge valg!! du får komme innom garasjen og hilse på når du får tid, så jeg får ta en liten titt og slå av en bil prat
Frode_E30 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hvordan går det her da? Du skal vel bruke lik drivlinje som meg? Tds kasse, e36 328 mellomaksling og e28 210 diff? Vet du om tappen på inngående splines er lik den på original kassa? Og skal du lage nytt girkasse oppheng eller kan man bruke det gamle?
m20b25turbo Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 nei har ikke skjedd så mye i garasjen i det siste, murphy har værtfall vært innom, det er sikkert!!! men håper på å få tilbake motivasjonen nå som det begynner å bli endel gromme turbo biler å se på veiene!!! ble det ny benking på deg mrpingu?
MrPingu Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Nei ikke ennå.... Får ny clutch i morra så skal prøve og få det til så snart som mulig. Blir spennende!
flonoen Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Rått prosjekt, virkelig forseggjort. Likte fargen veldig godt, iallefall jakka di, fikk litt lyst på en lik den! Gjenstår jo å se om den tar seg like bra ut på en bil, men har trua! Forresten, hvilken rase er den hunden din? Verdens råeste bikkje, falt for den med en gang!
m20b25turbo Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 takk for det:) det VAR en langhåret Schæferhund, men den døde og ble bare 3 måneder gammel desverre
flonoen Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Åå, det var trist, kondolerer! Var iallefall nydelig! Har veldig lyst på hund selv, må bare vente til jeg er ferdig utdannet og litt etablert, og da står det enten mellom en schæfer eller en retriever av noe slag, helst golden.
Frode_E30 Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Har du fått på kassa? Skulle likt å sett hvordan du fikk laget giroverføringene?
FTE Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Heisann. Fett prosjekt du har her De "tåreplatene" du kalte det, hvor får man tak i sånne? Kaller de bare aluplater med traktormønster jeg..hehe
m20b25turbo Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 frode_e30 beklager glemte av deg! det passer rett over, bruk giroverføringa fra 260! når du bygger short shift så er det bare å forlenge underdelen av girstanga di 1cm eller 2! den lille stanga som er under "kula"! skjønte du den?? FTE disse fikk jeg taki hos et lokalt sveise verksted! hør med selskap som smith og rukki stål, de selger sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå