carlhaakon Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=540683 folk må også stemme på siden moderatoredit: Endret overskriften og dette inlegget litt... Tallet 100 er maks på poengskalaen. På toppen med 82,3 poeng står BMW. Like i hælene er Toyota som havner på andreplassen med 80,6 poeng.
diesel_luring Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 stemt sikkert 100 ganger nå, kom igjen gutter og jenter.
ingard Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 stemt sikkert 100 ganger nå, kom igjen gutter og jenter. Da gir jo avstemningen mening.
haavard Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 stemt sikkert 100 ganger nå, kom igjen gutter og jenter. Da gir jo avstemningen mening. Vitsen med avstemmning er jo å vinne!
R Andersen Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 stemt sikkert 100 ganger nå, kom igjen gutter og jenter. Du har nok bare blitt registrert med en stemme, så sant du ikke har vært innom 100 forskjellige PC`er.
336mik Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Nå skal det sies at de som har en toyota skjelden er så opptatt av bil som de som har en BMW er.Dessuten tror toyota eier at kvalitet på en bil kun går på holdbarhet. Hvis du spør en toyota eier hva som er så bra med den idiotiske bilen hans,så svarer han som oftest at: de går og går og går. Egentlig ikke så rart mtp at de bytter deler uten å opplyse eier om det når bilen er på service,og de har tross alt en del store reklamasjons saker,som feks hele motor bytter,og det siste nå var vel en eller annen beltestrammer som tok fyr. Forøvrig vil jeg oppfordre folk til å legge merke til hvilken bil merker som lager kø.Min erfaring er at det ofte er en toyota,i det siste har det også blitt en del suzuki.Asiatiske biler er ofte overreprensentert her. Skal ikke påstå at tyskere ikke lager kø også,men har bitt meg merke i at det skjelden er en bmw,men ofte opel,vw og ford.
Marius2002 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 stemt sikkert 100 ganger nå, kom igjen gutter og jenter. Du har nok bare blitt registrert med en stemme, så sant du ikke har vært innom 100 forskjellige PC`er. Korrekt, VG lagrer ip-adresser ved registrering av stemme. Altså uansett hvor mye man stemmer vil det bare bli registrert én stemme per poll.
oddis Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Ser forøvrig at majoriteten foretrekker annet bilmerke. Det tørr jeg tippe på er VAG produkter, skal man tro salgstallene.
Thomassino88 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 stemt sikkert 100 ganger nå, kom igjen gutter og jenter. Du har nok bare blitt registrert med en stemme, så sant du ikke har vært innom 100 forskjellige PC`er. hjelper ikke med 100pcr heller må ha 100 ip adresser
Hyggmaister Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Var jo en sånn svær undersøkelse på VG for et halvt/helt år tid siden..Mener vi tok den med glans? hehe
carlhaakon Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 stemt sikkert 100 ganger nå, kom igjen gutter og jenter. Du har nok bare blitt registrert med en stemme, så sant du ikke har vært innom 100 forskjellige PC`er. hjelper ikke med 100pcr heller må ha 100 ip adresser du kan jo sette ny IP adresse hver gang, da får stemt litt
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Nå skal det sies at de som har en toyota skjelden er så opptatt av bil som de som har en BMW er.Dessuten tror toyota eier at kvalitet på en bil kun går på holdbarhet.Hvis du spør en toyota eier hva som er så bra med den idiotiske bilen hans,så svarer han som oftest at: de går og går og går. Egentlig ikke så rart mtp at de bytter deler uten å opplyse eier om det når bilen er på service,og de har tross alt en del store reklamasjons saker,som feks hele motor bytter,og det siste nå var vel en eller annen beltestrammer som tok fyr. Forøvrig vil jeg oppfordre folk til å legge merke til hvilken bil merker som lager kø.Min erfaring er at det ofte er en toyota,i det siste har det også blitt en del suzuki.Asiatiske biler er ofte overreprensentert her. Skal ikke påstå at tyskere ikke lager kø også,men har bitt meg merke i at det skjelden er en bmw,men ofte opel,vw og ford. Har også lagt merke til at det i 90 % av tilfellene er en Toyota fremst i køa! Men det er jo nettopp derfor de er så fornøyde.... de bytter deler uten at kunden vet det, så er bilen feilfri uten å koste deg noe ekstra! Hadde det vært lik praksis hos BMW hadde jo alt vært en fryd
oddis Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Det er omtrent ikke bilmerker som irriterer meg, men bilTYPER. I mitt distrikt er oddsen STOR for å ta igjen en av disse bilene: Toyota Auris Toyota Avensis sedan Pulsen stiger endel med en gang jeg kommer bak en slik bil, da jeg i 99% av tilfellene vet hva som venter meg. Den nye 4 dørs Opel saken går det mange av her også... Tar man en tur rundt eldreheimen her i bygda ser man japansk så langt øye rekker, foruten de som fortsatt har sin gamle Cortina med utslitt clutch og 1"eksosrør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå