Gå til innhold

Hvilket bilmerke plager deg mest i trafikken?  

85 stemmer

1. 1. Hvilket bilmerke plager deg mest i trafikken?

• Japanske biler (toyota,mazda,subaru,nissan o.l)
      20
    • Franske biler (peugot,renault o.l)
      19
    • Engelske biler (er bare mini jeg kommer på i farta)
      0
    • Svenske biler (koenigsegg er ikke relevant,men volvo og saab)
      9
    • Russiske biler (lada,og nye lada(samara))
      1
    • Amerikanske biler (chevrolet,dodge,am.ford chrysler)
      6
    • Koreanske biler (kia,hyundai,daewoo(små nyere chevy er også daewoo))
      21
    • Tyske biler 1 (ford,opel vw)
      4
    • Tyske biler 2 (bmw,audi,mercedes(porsche))
      4
    • Italienske biler (fiat,alfa romeo)
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg hater folk som kjører Amerikanske biler trur de eier veien

Kan si meg enig i at enkelte med store tunge bokser, tror de eier veien. Tenker ikke så mye på andre så lenge dem selv har det bra.

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
mhmm, må igrunn si at det er mest personen som kjører bilene jeg kan irritere meg over, og ikke selve merket.

Sier meg enig.

Har hatt masse av de bilene dere ikke liker, men kan love at jeg aldri lå først i køa ;)

Skrevet

Jeg svarte på grunnlag av hvilke bilmerker jeg opplever at plagsomme folk oftest kjører, men virker ikke som alle har forstått tema likt..

Skrevet

Toyota Auris og Avensis sedan. Gud bedre for en aggresjon det er å konstant nå igjen slike, for du vet hva som venter.

Irritasjonen er størst på Toyotaeiere, MEN redselen er størst da man skal forbi eller blir nådd igjen av franske biler med middelaldrende damer med dårlig tid, dårlig dekk og åpenlys mobilknoting og forstyrrende elementer rundt seg. Tråkker jeg på bremsen har jeg en ulykke på en to tre...garantert. Men de er ikke så ille til å kjøre sakte, så de skaper ikke så mye frustrasjon.

Audieiere har jeg egentlig ikke så stort problem med. Noen fedre med racingføreren i magen, (men glemte at en racerbil skulle ha RWD) og nye Audi stv. ser jeg nok av der ute. Og ufattelig mange med parkeringsbulker som er synlig da dem kjører forbi! :shock:

Skrevet

Peugot ! rett og slett fordi dei ser RÆVVA ut ! Uten unntak ! (min meining)

Ekspertane på å brøyte seg fram i trafikken må vere Mercedes eller BMW eigarar.

Men, det som irriterer meg mest, er toyota førere (som andre skriver her) med gamle førarar (les : over 60) .. Rett og slett livsfarleg, og mange skulle ikkje hatt lappen ein gong . (mange andre merker med 60 + førarar også, men toyota tar kaka)

Daniel :P

Skrevet
jeg skjønner meg ikke på folk som bare klager på mercedes og audi.

vi bmw eiere er faen ikke noe bedre :lol:

Helt enig! Sikkert ikke få som irriterer seg over oss beamere som driver litt "inspirert" kjøring heller...

Skrevet

Franske biler er det verste som finnes. Ikke fordi de er de dårligste, men fordi de er så sær på alle måter. Stort sett bare gamle raddiser som kjører sitroeng og renå :wink:

Skrevet
Ford Mondeo! Dette må da være den absolutt mest plagsomme bilen av alle. Også er det jo så himla mange. De står fast i bakker, kjører sakte, bruker ikke blink, har feiljusterte lykter, stygg farve, ulovlig ettermontert xeneon i nærlys, dårlige sjåfører osv. osv.

Hehe... mye det samme vi kan si om en god porsjon BMW'er altså? :lol:

(ikke ta dette så alt for seriøst nå da, man kan strengt tatt si det der om alle biler som 18-20 åringer normalt sett har råd til å kjøpe ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...