golfpack Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Her er da min nye bil jeg kjøpte for noen dager siden BMW E46 318i 99Mod Klistremerket er borte pågrunn av at forrige eier måtte ta det av da det er ikke lov , å øyelokkene er borte da de ble stjelt da forrige eier hadde bilen. Slik er den nå når jeg har den Er ganske fornøyd med bilen sålangt, bilen er en drøm å kjøre spesielt på vinterføre. Investeringer i nær framtid blir vell: Ny bakpotte Nye øyelokk En liten Spoiler på bagasjeluken, (er det finest med eller uten bremselys? )
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Klistremerket er borte pågrunn av at forrige eier måtte ta det av da det er ikke lov, Ikke så rart, tok jo halve ruta Ellers; ser ut som en fin bil.
EirikL Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Drit i spoiler og kjøp M3-lippe til bagasjelokket. Ellers ser det ut som en pen bil Bilder av interiør?
golfpack Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Drit i spoiler og kjøp M3-lippe til bagasjelokket. Ellers ser det ut som en pen bil Bilder av interiør? Kan ta bilder av interiøret litt senere idag
Ad|oS Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Grattis med pen bil! Ikke behov for så veldig mye endringer på denne, men en M-front er jo ikke å forakte
jcvold Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 hva som er AC Schnitser på den ? bortsett fra klistremerket?
S.Arnesen Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 hva som er AC Schnitser på den ? bortsett fra klistremerket? ikke noe utvendig...
sladjan Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 hva som er AC Schnitser på den ? bortsett fra klistremerket? Understell og bremsene sikkert hehe
oddgeir86 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Kjøpt på nordmøre denne? Gammeleieren er fra Skaun,men jobber på Tjeldbergodden..
Hjelen Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Kjøpt på nordmøre denne? Gammeleieren er fra Skaun,men jobber på Tjeldbergodden.. okei:) jobber der jeg og, så den virka veldig kjent ja:)
Lars89 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Mtech 1 er sjeldent og ser utrolig bra ut! Ville droppa vinge og heller kjøpt noen nye speil.
Hansh Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Enig i at Mtech 1 ser bra ut og bør beholdes! Klistremerke og øyelokk synes jeg derimot du skal være glad for at er borte.
Søreng Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Også enig at du bør beholde M-tech 1. Er jo ikke så ofte en ser det, er jo faktisk ganske pent også Forøvrig ville jeg byttet ut sommerfelgene til noen mer spreke 19" og kanskje oppdatert til faceliftlykter bak samt M-tech list på bagasjeluken Da er du godt på vei M3 speil er jo heller ikke feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå