Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjipt når sånn skjer, men vil tro det løser seg når han er såpass "kjent" :wink:

Venter selv på noe jeg betalte i November i fjor fra en annen bruker her inne... :shock:

Skrevet

Da ser det ut til at saken har løst seg på en måte.Jeg har endelig fått sporings nummer,på en pakke som ble sendt i dag kl 15.30.

Vil uansett si at det å være så treig med å sende pakker som er betalt for,og atpåtil juge et par ganger om at pakka er sendt,ikke minner om en selger man er fortrolig med.

Til og med 2 timer etter at pakken er registrert inn(i dag),påstår han at den ble sendt for flere dager siden.

Skrevet
Til og med 2 timer etter at pakken er registrert inn(i dag),påstår han at den ble sendt for flere dager siden.

Det sier vel det meste... ](*,)

Skrevet

336mik spurte meg om jeg syns hans siste innlegg var for krasst, men jeg syns det var altfor diplomatisk. Jeg hadde fyrt på alle sylindre om det var meg. Å bli jugd til TO ganger er helt utrolig.

Har man betalt for en ting er det FØRSTE pri etter liv og helse og sende noe sånt. Hvis man derimot har problemer så er det minste man kan gjøre å si ifra at det blir en forsinkelse, noe de fleste har forståelse for. Juge er en dårlig deal. Iallefall til oss innpå Hedmarken, som er opplært til å leve etter normal folkeoppdragelse.

Jeg håper bare delene er i bra stand, slik vi andre slipper å se den andre siden av 336mik.. :bom

Skrevet

veiva var hvertfall strøken når jeg sendte den. ;)

EIDT: og en svindler er jeg IKKE, det kan tenktes att det var mye dritt på ford forumet. men det er lenge siden og jeg har forandret meg MYE siden den gang jeg var dritt unge.

så, noen svindler jeg er IKKE

Skrevet

Det sier vel det meste... ](*,)

Jeg har opplevd at posten har registrert innlevert dato 2 dager etter den ble levert, så vil ikke belage meg på sporingen helt. Og nei, jeg kjenner ikke morty999

Skrevet
336mik spurte meg om jeg syns hans siste innlegg var for krasst, men jeg syns det var altfor diplomatisk. Jeg hadde fyrt på alle sylindre om det var meg. Å bli jugd til TO ganger er helt utrolig.

Ofte er det den nøkterne, nøytrale opplistingen av hendelser, der man lar leseren selv avgjøre hvem som har størst troverdighet, og hvem som eventuelt tøyer sannheten, som man når lengst med.

De to siste linjene til 336mik brenner seg derfor fast: Hadde jeg noen gang opplevd at det tok to døgn fra jeg skjøv en pakke over den lokale postskranken og til de lokale postansatte registrerte pakken i sine dataanlegg (og dermed fikk pakken avgårde til adressaten), ville jeg sett på det som et fundamentalt tillitsbrudd mellom meg og servicebedriften Posten.;)

Skrevet

Pakka er mottatt,og ser ut til å være i god stand.

Pakken var,etter hva sporingen viser,meget rask.

Registret onsdag kl 15.30,og postmannen kom med hentelapp til meg i dag.

Svindel eller ikke,dette tok ALTFOR lang tid.

Skrevet

Så en løgn er bedre enn to da, om eventuelt Posten mot formodning skulle ha skylda. Det er også påfallende at 336mik fikk sporingsnr den dagen pakka står registert sendt.. :roll:

Men nok nå, dette er ikke mitt bord, jeg ble bare bedt om å se på saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...