Gå til innhold

Sharif?!?!


dram1983
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du først får startet en vellykket bedrift, så kommer pengene fort. Det er oppstartsfasen som er det vanskligste. Rikdommen til Sharif er ikke så uhorvelig stor sammenlignet med andre vellykede grunderes, f.eks. se på Ingvar Kamprad. Sharif har dessuten vært flink til å promotere seg selv gjennom media, noe som igjen har gitt han masse med gratis pr. For all del, kan han ha drevet med snusk for det, men jeg ser enda ingen grunner til å mistenke ham for det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på det med Sharif. Hvordan han har klart å tjene så mye penger på bare dekk og felg er rart syns jeg uten at vi har hørt noe om opparbeidingen i avisen. Er mer slikt: Ett stort bygg med sharif på toppen popper opp av bakken, neste dag står det at han er billigs på dekk i hele Norge. I tillegg står det alt det med Koenigsegg (vet ikke helt hvordan det staves) kjøpet hans. Dagen etter det står det at han er rikest.

Er nok noe snusk bak alle de pengene hans, har faktisk flere ganger tenk over at han bruker dekk bedriften for å kjule noe annet, men annklager han ikke for ulovligheter.

Ehhh.. han har tjent mange millioner på kjøp/salg av tomter der han holder til.

Er ikke bare dekk han tjener på..

Jeg veit dette pga min tidligere sjefs forreldre var rengskapsføreren hans.

Greit han er pakkistaner, men han er en av de som kødder med sin egen rase... Da vi tidligere hadde et sammarbeid med denne karen sa han..

Vær forsiktig gutter, den vanskligste gruppen mennesker er min egen rase...

Han begynte med dekk/felger til riktig tid, da dekk og felger var overpriset. Takket være han vi har lave priser her i landet.

Han klarte jo å ta gjerde og byring (Brigdestone) da de tura han på tlf men at han ødela hele markedet med sine priser!

Jeg sier ikke dette for at jeg liker karen spessielt godt jeg heller, men han får mye neggativ kritikk som ikke er saklig mange ganger...

Som mange tenker jævla pakkis.. er bare svindel og bedrag. Denne mannen har jobbet hardt for å komme ditt han er! Det var faren hans som strarta hele greia, de begynte å selge dekk hjemmenefra garasjen sin. Så tjente de litt penger som de innvisterte i tomter. Som igjen senere ga avkastning på flere millioner kroner.

Veit "firma" er utorlig dårlig på service og mange ganger han ikke har den varen du vil ha på lager.

Men han driver så stort at hele landet veit om han, og når man driver så stort så blir det mange neggative feedbacks og. Man kommer ikke unna det.

Hadde han kansje annsatt noen flere personer som kan snakke norsk hadde det sikkert godt fint. Etter det jeg veit er det vel 3 personer som kan norsk der og 10 som ikke kan. (Men det er jo billig arbeidskraft igjen som han mener han tjener penger på)

Jeg mener det står all respekt av hva denne mannen har fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt historien om når Svako (Hankook importøren) skulle ha tilbake lysskiltet sitt da Sharif selv begynte å importere Hankook fra utlandet?

Mye frem og tilbake, og Sharif vil ikke gi fra seg lysskiltet. Svako sender da etter mye om og men to ansatte for å skru ned skiltet. De setter opp stige etter stengetid og begynner å demontere... Så ruller det inn to bling bmw'er, og ut stiger det noen av Sharif's landsmenn som sier "skrur dere ned skiltet, så er det det siste dere gjør!"

Han har fått det til ja, men kom ikke her og fortell meg at denne karen har helt rent mel i posen. Det tror jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt historien om når Svako (Hankook importøren) skulle ha tilbake lysskiltet sitt da Sharif selv begynte å importere Hankook fra utlandet?

Mye frem og tilbake, og Sharif vil ikke gi fra seg lysskiltet. Svako sender da etter mye om og men to ansatte for å skru ned skiltet. De setter opp stige etter stengetid og begynner å demontere... Så ruller det inn to bling bmw'er, og ut stiger det noen av Sharif's landsmenn som sier "skrur dere ned skiltet, så er det det siste dere gjør!"

Han har fått det til ja, men kom ikke her og fortell meg at denne karen har helt rent mel i posen. Det tror jeg ikke på.

Har ikke sagt at han er en "engel" heller.. har sikkert gjort noe du og som du ikke er stolt av..

¨

Men hvem fra svako dro opp ditt for å skru ned det skiltet, det har jeg alldri hørt om. Og vi har de fra svako innom ganske ofte på jobben. Snakker mye "dritt" osv :lol: men dette har alldri kommet opp.

Dette må jeg spørre personen om... Hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt historien om når Svako (Hankook importøren) skulle ha tilbake lysskiltet sitt da Sharif selv begynte å importere Hankook fra utlandet?

Mye frem og tilbake, og Sharif vil ikke gi fra seg lysskiltet. Svako sender da etter mye om og men to ansatte for å skru ned skiltet. De setter opp stige etter stengetid og begynner å demontere... Så ruller det inn to bling bmw'er, og ut stiger det noen av Sharif's landsmenn som sier "skrur dere ned skiltet, så er det det siste dere gjør!"

Han har fått det til ja, men kom ikke her og fortell meg at denne karen har helt rent mel i posen. Det tror jeg ikke på.

Historier historier historier.... Såklart han er mafia, han er jo pakistaner :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vell gode kontakter i tigerstaden :wink: ofte kjent for og kjøre E36 M3 og div ferrari med en inntekt på papiret som er null 8)

Sist jeg sjekket skattelistene var ikke inntekt = 0

Var noen millioner der ja..

Men alle liker vel "svarte penger" Har du sjangsen til å tjene noen av de så gjør man ofte det.

Siden han er brun så er han jo kjeltring... ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det med gutta fra Svako som ble jaget er en historie som har gått rundt i bransjen. Jeg kan dessverre ikke gå god for at det er sant. Men god historie er det ;) Spør de Svako gutta om de kan bekrefte historien da. Ble nysgjerrig på om det bare er en røverhistorie selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det med gutta fra Svako som ble jaget er en historie som har gått rundt i bransjen. Jeg kan dessverre ikke gå god for at det er sant. Men god historie er det ;) Spør de Svako gutta om de kan bekrefte historien da. Ble nysgjerrig på om det bare er en røverhistorie selv :)

Det skal jeg gjøre.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vell gode kontakter i tigerstaden :wink: ofte kjent for og kjøre E36 M3 og div ferrari med en inntekt på papiret som er null 8)

Sist jeg sjekket skattelistene var ikke inntekt = 0

Var noen millioner der ja..

Men alle liker vel "svarte penger" Har du sjangsen til å tjene noen av de så gjør man ofte det.

Siden han er brun så er han jo kjeltring... ikke sant??

Tenkte ikke på dekk kongen da jeg skreiv 0 i inntekt da vet du :wink: men resten av våre "kjære" nye landsmenn...... 8) som er i ett belastet miljø...MILDT sagt.....................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...