korny Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 http://www.snurfy.com/damn-cheaters/ trist med m3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 fy faen... vet ikke hvordan jeg hadde reagert om m3en hadde vært min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Å dæven. Den som gjør noe sånnt på min bil ligger tynt an!! Hadde vel ikke gjort saken bedre om jeg hadde hatt E46 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Er bare å holde kaninen i buret sitt så berger nok bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Sett bildene av M3en før, tror eieren mistet håret når han så bimmeren dagen etter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Fy.........!!! Hadde blitt gal jeg, om noen hadde gjort dette på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 litt ironsik at de bildene neders på den siden er plassert der ? men fy f... så kjipt å ødelegge bilene da :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Var virkelig vondt å se den m3`n......utroskap er noe dritt, og mere å mere blir det av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 fyy faen kjipt ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 må le av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 okei seriøst den bøtta der må han/ho jo ha samla på en stund, eller har ho/han invitert alle vennene og gjort en liten "hyggekveld" utav det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Faen som folk whiner over at typen har rotet litt rundt i en annen grøtskål a? Er noe dritt, men man trenger da ikke gå av skaftet å trashe bil og det som er. Psycho bitches.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Hehe måtte le litt av den hvite japse-bilen! Syns den skilte seg litt ut fra mengden! For det første var de andre relativt dyre i forhold, samtidig så man tydelig at disse var offer for hærverk! Men den japse-bilen som liksom bare "slitt" ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Hadde noen gjort det viss jeg hadde eid den m3'en så hadde jeg blitt sikta for mord etter en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 heheh.. kvinnfolk har det lett å finn et offer fikk mæ til å tenk på ka den gutt villa ha gjordt.. brent opp smynke vesken.. lag bål av alle klærne hennes.. ta liv av kjæledyret hennes... vask toalettet med tannbørsten.. skam klepp ho mens ho søv Får håp man slepp å opplev det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå