xato89 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 lurer på hvor man får bestil sånt interiør som m3n hadde.. .. var litt utenom det vanlige ;P
Vmaxx Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 xato89 skrev: lurer på hvor man får bestil sånt interiør som m3n hadde.. .. var litt utenom det vanlige ;P Tror det ligger under kategorien "personlig bestilling"
bmw-E30 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 MikaelR skrev: heheh.. kvinnfolk har det lett å finn et offer fikk mæ til å tenk på ka den gutt villa ha gjordt.. brent opp smynke vesken.. lag bål av alle klærne hennes.. ta liv av kjæledyret hennes... vask toalettet med tannbørsten.. skam klepp ho mens ho søv Får håp man slepp å opplev det Du får det iallefall sagt! Men ja, lurer på hva di hadde sagt om vi hadde gjort det viss dem har vært utro..
morteym Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Den M3n der tror jeg var en på e46fanatics som hadde.
EirikL Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Det verste er jo at bertene bare kan skylde på at de hadde uka si, så slipper de unna med det meste Hva kan vi skylde på? Fylla?
bmw-E30 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Ja, en av oss får prøve på noe sånt, å skylde på fylla
xato89 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 neei.. selg dama og kjøp hamster.. billigere, og hamstern tåler at du tar med noen hjem
morteym Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Min søster hadde en hamster som het prikken (uten prikker). Den var hvit. Jeg satt døra til buret på gløtt før vi dro på ferie en gang. Da vi kom hjem så fant vi den i stua og da hadde den hamstra en tyggis.
xato89 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 morteym skrev: Min søster hadde en hamster som het prikken (uten prikker). Den var hvit. Jeg satt døra til buret på gløtt før vi dro på ferie en gang. Da vi kom hjem så fant vi den i stua og da hadde den hamstra en tyggis. fikk den traumer?
morteym Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Den tygde for harde livet noe som var sinnsykt artig. Hun mistet den en gang i trappen, og der lå den kald på ryggen. Da skrek hun. Men så kom den til live, og da hylte hun.
Scampi Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Har sett den Audien med hakker i panser og tak før, men var ikke det noe mafiagreier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå