Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  xato89 skrev:
lurer på hvor man får bestil sånt interiør som m3n hadde.. :).. var litt utenom det vanlige ;P

Tror det ligger under kategorien "personlig bestilling" ;)

Skrevet
  MikaelR skrev:
heheh.. kvinnfolk har det lett å finn et offer :lol: fikk mæ til å tenk på ka den gutt villa ha gjordt.. brent opp smynke vesken.. lag bål av alle klærne hennes.. ta liv av kjæledyret hennes... vask toalettet med tannbørsten.. skam klepp ho mens ho søv :lol:

Får håp man slepp å opplev det :wink:

Du får det iallefall sagt! :lol:

Men ja, lurer på hva di hadde sagt om vi hadde gjort det viss dem har vært utro..

Skrevet

Det verste er jo at bertene bare kan skylde på at de hadde uka si, så slipper de unna med det meste :lol: Hva kan vi skylde på? Fylla?

Skrevet

Min søster hadde en hamster som het prikken (uten prikker). Den var hvit. Jeg satt døra til buret på gløtt før vi dro på ferie en gang. Da vi kom hjem så fant vi den i stua og da hadde den hamstra en tyggis.

Skrevet
  morteym skrev:
Min søster hadde en hamster som het prikken (uten prikker). Den var hvit. Jeg satt døra til buret på gløtt før vi dro på ferie en gang. Da vi kom hjem så fant vi den i stua og da hadde den hamstra en tyggis.

fikk den traumer?

Skrevet

Den tygde for harde livet noe som var sinnsykt artig.

Hun mistet den en gang i trappen, og der lå den kald på ryggen. Da skrek hun. Men så kom den til live, og da hylte hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...