pettmon Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Nå er det slik at dere kan komme på møte uten og melde dere inn i klubben . Ser jo helst at dere stiller opp med rett merke bil då . Petter
pettmon Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 ser det er 2 tidspunkter for start på dette møte 18,00 og 19,00 . Det riktige skal være 18,00 iflg Frode på Dekk 1 Petter
Jay-O Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Så 'ikke BMWCCN' medlemmer kan komme også? Håper du kommer, keen på å se den bilen din - sammeligne litt... vi har visst tenkt i noenlunde de samme baner ang. stylingen...
awt Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Vi kan jo ta en kolonne fra denne siden av fjorden?
Jay-O Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Vi kan jo ta en kolonne fra denne siden av fjorden? Og vi møter dere på Mekjavik eller ved Rennfast og blir med innover? Det hadde vært noe det...
Gislius Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Er det gode boller? *-) Blir nok vintersko ja, men jeg har jo som mål å få kjørt me taket av iløpet av mars! så jeg er veeeeldig optimistisk =D
MF DUFF Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Vi kan jo ta en kolonne fra denne siden av fjorden? Kjekt å se at folk vil komme "langveisfra" på en onsdag Hvis dette blir en sukses vil det komme flere aktiviteter i år der alle BMW førere (også de som ikke er BMWCCN medlemmer) vil bli invitert.
awt Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Og vi møter dere på Mekjavik eller ved Rennfast og blir med innover? Det hadde vært noe det... Nå spørs det om det blir så mange at dette har noe for seg, men jer er med jeg om jeg kommer. Kjekt å se at folk vil komme "langveisfra" på en onsdag Vil riktignok ikke garantere noe, men jeg skal gjøre et tappert forsøk.
Jay-O Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg stiller ihvertfall - skal se om jeg legger om til 18" sommersko og... istedenfor de stygge 16" vinter jeg har nå...
pettmon Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Bare 1 uke til tror jeg hiver på sommer sko Kan jo alltids sette på vintersko om det er nødvendig senere Petter
pettmon Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 ingen bindene på melding . Så her er det bare å komme . Vi må jo minst bli 30 - 50 biler . Da skal det jammen bli fart på sjokolade bollene Petter
H_c Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 det er ikke antydning til snø her, så det er bare å sette på sommerhjula! 6 grader og greit vær meldt på onsdag! en stykk blodgromm grå m5 er iallefall klar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå