pettmon Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 BMW klubben i Rogaland skal ha klubbmøte hos Dekk 1. Onsdag 4 mars , og vi vil gjerne innvitere brukere av Bimmers til å delta . Frode på Dekk 1 vil gi oss en omvisning i ny dekkbutikk og servere oss kaffe og brus + noe og bite i . Møtet starter kl 18. Velkommen !!! Petter Det blir også en ny bruktbil butikk vegg i vegg som vil holde åpent for oss . Denne drives av en tidligere selger fra Bavaria , så jeg regner med det blir mulighet for prøvekjøring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Høres bra ut=) Skal prøve å få ned meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Interessant. Skal vurdere å ta turen over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Kommer nok jeg åg. Selv om jeg syns di som jobber på den sjappa er noen tullinger, svindlere osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Så 'ikke BMWCCN' medlemmer kan komme også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 ja også for ikke bmwccn medlemmer . Klart vi ønsker jo å vise oss frem og dermed få noen nye medlemmer . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 @E.H.D BMW klubben i Rogaland skal ha klubbmøte hos Dekk 1. Onsdag 4 mars ,og vi vil gjerne innvitere brukere av Bimmers til å delta . Frode på Dekk 1 vil gi oss en omvisning i ny dekkbutikk og servere oss kaffe og brus + noe og bite i . Møtet starter kl 19. Velkommen !!! Petter Det blir også en ny bruktbil butikk vegg i vegg som vil holde åpent for oss . Denne drives av en tidligere selger fra Bavaria , så jeg regner med det blir mulighet for prøvekjøring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Han ene som jobber der har en grei e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 hehe ja er han bavaria fyren d. sikkert brukt mye penger på den, eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 hehe ja er han bavaria fyren d. sikkert brukt mye penger på den, eller ikke Snakker du om den banebilen med 540 motor? Eg meinte den blåe e36'en med brockar å turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 blåe e36 me turbo ?: Shvor ? kan bli spennede dette GIljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Den blåe E36'n er digg.. Den baneriggede "340'n" eies av Frode på dekk 1 og Eirik på bavaria" Hva heter denne tidligere selgeren fra bavaria som har tatt over bruktbilbutikken der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Den blåe E36'n er digg.. Den baneriggede "340'n" eies av Frode på dekk 1 og Eirik på bavaria" Hva heter denne tidligere selgeren fra bavaria som har tatt over bruktbilbutikken der? Lurer på om det var frank et eller annet , men ikke sikker Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Kommer nok jeg åg. Selv om jeg syns di som jobber på den sjappa er noen tullinger, svindlere osv.. Men sjokoladebollene vi får servert er iallefall gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå