Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Aha!

Mente jeg hadde sett det en plass, men fant det ikke i farten.

Tusen takk. :)

Skrevet

Håper at jeg stiller, har svært lyst til å prøvekjøre alt som heter bil, bare for å kjenne på hvilken bil den neste blir.. :D

Skrevet

Gjorde et forsøk på å bytte til sommerdekk i kveld, noe som ikke gikk som det skulle. :/

Etter å ha byttet det første hjulet var det totalt umulig å få opp boltene på resten, så da var det bare å bytte tilbake igjen. :(

Håpet på å kunne stille med felger jeg ikke var flau av, men slik ble det da ikke.

Skrevet

joda, på siden av shellen forus!

Og du mer vinterhjula, har du ikke luftverktøy? GIDD å gi opp bare for at et par muttre sitter?

Skrevet
Og du mer vinterhjula, har du ikke luftverktøy? GIDD å gi opp bare for at et par muttre sitter?

Nei, jeg har ikke det. Har ikke så mange andre valg heller kl 9 om kvelden dessverre.

Framdeles usikker på om jeg kommer.. Mulig jeg dukker opp :)

Du må komme. :)

Skrevet
Gjorde et forsøk på å bytte til sommerdekk i kveld, noe som ikke gikk som det skulle. :/

Etter å ha byttet det første hjulet var det totalt umulig å få opp boltene på resten, så da var det bare å bytte tilbake igjen. :(

Håpet på å kunne stille med felger jeg ikke var flau av, men slik ble det da ikke.

Latmannsarm, med en lengre jernstang og gi kraft med hele kroppen. Kommer ikke mutterene da bør du vurdere kobberpasta til neste gang.

Skrevet

Joda, men jeg bor i en leilighet og har dessverre ikke noe slik tilgjengelig. Har ikke vært nødvendig før heller. Dessuten er det originale hjul-"krysset" formet som en Z, slik at det ikke er mulig å tre noe innpå.

Skal nok få de opp uten å ty til andre, men tid og sted gjorde det litt vanskelig i dag. :)

Skrevet

ehhh??

skikkelig vanskelig og bytte dekk på en ordentlig måte selv!!.. ?

er forøvrig spent på og høre prisene hos dekk1 imorgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...