Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må få se når du får på den dimmen :)

Hadde jo vært noe å få prøvd det selv hvis det blir bra :)

Selvom 245 gjør at den ser jævla rå ut bakfra ;)

245 er greit nok, men som sagt før skulle ønska 235 ikke kostet over 2000kr dekket. for det er perfekt dimensjon på 9,5toms felg.

245 er fortsatt i veien skal man senke de lille ekstra uten å modifisere.

Så da må jeg vell kjøre 225 bak ihvertfall selv om felgen forsvinner når man ser bilen bakfra, ser ikke så brei ut lenger på en måte.

framme er 225 for mye, 215 er sikkert bedre men for å være sikker bør man kansje gå for 205, men er jo den tingen med at jeg hadde 225/40 så med 215/35 bør det kansje være greit nok. Får se hva jeg finner ut. skal ikke bestille dekk med en gang uansett så får tenke litt på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min er det igrunn ikke dekket som er problemet mtp senking. Felgkanten som blir problemet når du kommer langt nok ned pga 9,5 er helt i grenseland på en e36. Jeg har jo tross alt 245/35/18 og det er noe strekk på det og. Og man ser at det er felgkanten som blir trøblete hvis man senker mætti :P Nå skal det sies at jeg hadde spacet 3mm i tillegg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller gått for 215/40 og 245/35 altså..

Blir kanskje litt dyrere, men en mer riktig dim. Tror også jeg hadde vert redd for å kjøre aktivt i svinger med 225/35 på 9.5" felg.

40 profil framme ødeleger en del syns jeg. så 35 blir nok de jeg velger uansett.

Proffe driftere fra japan f.eks. kjører jo me masse strekk i dekka, ståle og anders her inne såg jeg kjører det på e30ene sine og kjører med det på bane.

Så er ikke så redd i grunn :) Må bare se om jeg skal ha 215 eller 205 framme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdi med understellet.

Var og tok hjulstilling i dag og nå er alt på stell, skal ta meg en tur på vegvesenet og godkjenne senk.

Tok hjulstilling på ER-AN verkstedet som ligger sør for bergen halveis mot Os, anbefalles på det sterkeste. Rimelige er de også.

DSC00917.jpg

DSC00918.jpg

Ferdig montert

DSC00919.jpg

Eksentriske foringer fra M3

DSC00920.jpg

Styrestag venstre side

DSC00921.jpg

Styrestag høyre side

DSC00922.jpg

Ny mtech stabstag 25,5mm, powerflex foringer og ledda

DSC00923.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tenke meg, blir noe annet en folk som velger å bare å kappe fjørene. :P

hehe ja :P er jo sånn volvo opplegg det, ikke mye å velge mellom på de så kapping må til.

Det liker jeg på bmw, er deler så man kan velge og vrake :P

Fikk en komentar av han som justerte hjulstillingen i dag, "Skulle ønsket alle biler var så lett å justere" hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...