Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Flott! Liked fargen jeg ogsaa. Planen var aa ha den klar til vaarmonstringen med nye dekk og breie felger, saa vi kan godt stille ut ilag ;) men faar ikke gjort saa mye enda siden jeg staar fast I USA pga vulkanen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydlig bil :) Dette blir 100% :) nå har du jort det so nå MÅ du bli med på Bmwccn treff i September :drink:

Den e ej HELT enig i :)

Som sagt så bli de våler i år uansett :P

Blir vell å hive sej me kolonen fra bergen eller noe, aldri kjørt bane før men kan bli gøy det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det Morstan.

Skal til å fare opp på jobb og få den siste "lille detaljen" hehe

Måtte vokse de litt i går :D

30042010916.jpg

30042010917.jpg

Jeg kommer med en skikkeli UPDATE i løpet av helga på alt som ble gjort ble bilen osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått på felgene, MEEEN jeg får ikke senket mer framme, er på max nå!!!! :evil:

Det er sikkert pga. topplagera jeg monterte er for høye. For jeg hadde rundt 15gjenger igjen i fjor....

Bak kan jeg senke 8mm til der har jeg valset innerkanten så er null problem med plass lenger.

Kjører med 8mm spacer rundt hele bilen nå, men må få den lavere framme!

Hvordan er det å fjerne den lille fjæra på coiloversane framme? Noen som vet? Jeg må få den 1cm lenger ned framme ihvertfall :P

Bilen er bare spylt av på bilde, har ikke gitt den skikkeli vask enda pga. den er nylakka.

SLADJAN003.jpg

SLADJAN004.jpg

SLADJAN001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken støtdempertopp bruker du? jeg bytta til k-sport sin justerbar på min e30.. den senka bilen ca 15mm ekstra..

om den gjør det på e36 ver jeg ikke da.. men vil ikke annbefale å fjerne den lille fjæra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...