Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker k-mac sin med camber/caster justering. skulle ikke trodd den bygde såpass mye.

Hvordan er det å bytte ut den lille fjæra da? Syns jeg har sett en plass der de selger sånne, h&r eller noe.

Sånn ser coiloveren min ut :

DSC00918.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du valset bilen nå nettopp? Hvem gjorde det i så fall? Frykter at jeg må valse littegrann også..

Forresten så er høyden pen foran, men du må litt opp bak for å få det jevnt.. Men aller helst litt mer ned foran om det er mulig med senkeskåler elns :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian H. Foss: takker så mye, bilen er i grunn sånn som jeg vil ha den nå:D

Frode : har valset bak før jeg lakka bilen, gjorde det opp i Ørsta da det er en fyr som driver med det der oppe.

Vil helst ha den litt lenger ned foran. Skal se om jeg finner kortere "støtte" fjærer eller hvordan de kalles. Senkeskåler kan jeg ikke ha på topplagera mine tror jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å kappe disse da der er flate i endene! men tror jeg har løsninga. SKal få 5mm til framme også hever jeg den bare litt bak. Den er i grunn veldig lav bak no :P men subber ikke eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror k-mac sine bygger litt mer enn orginalt pga de mellomplatene den skal gli på osv...

men vist du har løysingen med å få den ned 5mm foran, så ville jeg tatt den noen mm bak ja.. da tror jeg den blir perfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal holde hovedfjæra i "spenn" hele tida, både når man løfter bilen og når man f.eks. kjører over homper osv osv.

Men også hjelpe til at demperen ikke bunner. Vurderer å ta den vekk for så å skru opp justeringa helt oppe til der den er når den er sammenpresset.

Men skal se om jeg klarer å få 5mm til uten å ta av hjelpefjæra.

Har sendt mail til diverse firma som selger disse fjærer løs nå og skal høre om de har en hjelpefjær som er tynnere når den er sammenpresset.

Håper det ordner seg, det blir siste "touch" på stuke som vil gjøre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke normalt og se 320er annet enn med mye styling og motorer som bruker like mye olje som bensin så.. :D haha :)

hehe er jo mange fine her på bimmers da :P Men er også mye tull som går rundt.

Smak og behag i grunn så skal ikke henge oss så mye oppi det :)

Ellers så har jeg bestilt meg alt av bilpleie som skal til for å gjøre den klar til sommer fra england som jeg venter på.

Handla inn nye bremser borra og slissa + green stuff klosser, justerbart shortshift og nye foringer fra GS til girkasse oppheng som også må monteres en dag.

Bilen er tight som faen no i grunn. En kolega kjørte seg en runde på jobben mens jeg herja med polaris atven hans og fra lengda ser bilen ut som en leketøy. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...