Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Skal innrømme at jeg hadde meg en runde i helgen selv. Tok av alle hjula og vasket hjulhus osv, clayet og gnikket på alle felger, men polerte kun endestussen jeg da ;)

Nei, blir ikke våler på meg. Var på langtur med bilen sist helg. Oslo, skien, kragerø osv. Skal du altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal innrømme at jeg hadde meg en runde i helgen selv. Tok av alle hjula og vasket hjulhus osv, clayet og gnikket på alle felger, men polerte kun endestussen jeg da ;)

Nei, blir ikke våler på meg. Var på langtur med bilen sist helg. Oslo, skien, kragerø osv. Skal du altså?

Det er fint å ta det grundig av og til ja.

Ja, blir nok våler på meg! Må prøve det også :P

Reiser nedover på torsdag, sverige en tur på fredag også blir de våler resten av helgen. satser på fint vær selv om yr ikke er helt enig med meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FA** å fin og velholdt bilen din er! :) Det skal du ha "Sladjan", noe av det peneste av en e36 inne her syns jeg selv da :) Så ALDRI selg! Bare ha den og kos deg med den resten av livet :D

Tusen takk for det du! :)

Salg blir det lite av ihvertfall. Ser litt på m52b28 for tida, fort gjort å hive inni en sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på våler med bilen i helgen. Var kjekt å prøve bilen på bane, ble kjent med bilen enda bedre.

Meget fornøyd med turen, bilen funker som bare det, ingen ulyder eller noe etter å ha kjørt over fjellet og lagt igjen 2000km bak rattet i løpet av helgen.

her er noen bilder fra våler.

front1.jpg

frontv33.jpg

frontv22.jpg

0165.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...