maartn Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Skal innrømme at jeg hadde meg en runde i helgen selv. Tok av alle hjula og vasket hjulhus osv, clayet og gnikket på alle felger, men polerte kun endestussen jeg da Nei, blir ikke våler på meg. Var på langtur med bilen sist helg. Oslo, skien, kragerø osv. Skal du altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Skal innrømme at jeg hadde meg en runde i helgen selv. Tok av alle hjula og vasket hjulhus osv, clayet og gnikket på alle felger, men polerte kun endestussen jeg da Nei, blir ikke våler på meg. Var på langtur med bilen sist helg. Oslo, skien, kragerø osv. Skal du altså? Det er fint å ta det grundig av og til ja. Ja, blir nok våler på meg! Må prøve det også Reiser nedover på torsdag, sverige en tur på fredag også blir de våler resten av helgen. satser på fint vær selv om yr ikke er helt enig med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 FY FA** å fin og velholdt bilen din er! Det skal du ha "Sladjan", noe av det peneste av en e36 inne her syns jeg selv da Så ALDRI selg! Bare ha den og kos deg med den resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 FY FA** å fin og velholdt bilen din er! Det skal du ha "Sladjan", noe av det peneste av en e36 inne her syns jeg selv da Så ALDRI selg! Bare ha den og kos deg med den resten av livet Tusen takk for det du! Salg blir det lite av ihvertfall. Ser litt på m52b28 for tida, fort gjort å hive inni en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Såg deg igår morges (tror jeg) på vei ned fra Apeltun... FYY så kul den er!! Skikkelig grom høyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Såg deg igår morges (tror jeg) på vei ned fra Apeltun... FYY så kul den er!! Skikkelig grom høyde! Takk for det Hva bil kjørte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Klar til våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Og hvordan ser bilen ut når du kommer frem? Utrolig fin bil iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AH Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 eg og vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Da har jeg vært på våler med bilen i helgen. Var kjekt å prøve bilen på bane, ble kjent med bilen enda bedre. Meget fornøyd med turen, bilen funker som bare det, ingen ulyder eller noe etter å ha kjørt over fjellet og lagt igjen 2000km bak rattet i løpet av helgen. her er noen bilder fra våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Så bilen din på Våler på Søndag, og må bare si jeg synes den var utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Salg blir det lite av ihvertfall. Ser litt på m52b28 for tida, fort gjort å hive inni en sånn ''Bernt Liker Dette'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Så bilen din på Våler på Søndag, og må bare si jeg synes den var utrolig fin! Takker ''Bernt Liker Dette'' Kommer kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hvor kjøpte du angel eyes og klare blinklys? Strøken kjerre du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå