Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan ikkje dere la tråden forsvinne !? Nå er jeg lei denne bilen !!!! hehehe

Neida, har fått nytt ratt, armlene, nye hjullager foran, nye bærearme, nye 328skiver bak og 328 calipere hehehehe så det tar av :P

felgene er sendt inn til pulver så ikke lenge til den e sommerklar nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoh, mandig og strøken diff! Fekk du ordna blåsing til felgene? :)

Takk takk :D

Jada, fikk nummer me na Sindre. Jævli kjekke kar han mannen hehe skulle blåse dei no i helga så bli de levert videre og pulverlakkert :D

For de som lurer så har jeg montert nye bærearme og hjulager foran.

Samt så har jeg skifta bremsevæske til dot5.1 og montert ventilerte bremser bak fra 328 så bilen er nå komplett 328 i driverk med litt m3deler.....

Skal bestille en time på Statens vegvesen og få alt skrevet i vognkort nå.

Bilde0269.jpg

Bilde0274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta ett treff snart Sladdis - lenge siden!

Trenge du borra og slissa skiver bak foresten? Kan selge de 320 jeg har, så og si ikke spor i de. kan få de til 200kr begge to:P

Ja treff må vi få til. Vi får ta de etter påska :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takk for det Eystein. ja var meg du satt la me hehe Viste ikke du var bmw man ;)

Har holdt på med disse felgene i det siste, har nå blitt pulverlakkert og kantene har jeg begynt på i dag. Neste uke kommer nye rustfrie skruer og mutrer samt dekk. Har også 2k klarlakk fra gasoline som er bra greie vist nok. Får prøve den, har lite lyst å polere da jeg må polere rundt skruene også og det kan bli styr etter hvert.

2 felger ferdi :D

azeu1580clpua0lpyd7u.jpg

wi8cznc9e8r0sg72iy2p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir meget rått, han fyren eg skulle høre med ang pulverlakk for deg drev ikke med det lenger, men ser jo du har ordnet deg, men ka måtte du ut med for pulverlakkeringen av sentrene? har 2 sett style 5 i 17" som eg skulle pusset opp til vinteren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir meget rått, han fyren eg skulle høre med ang pulverlakk for deg drev ikke med det lenger, men ser jo du har ordnet deg, men ka måtte du ut med for pulverlakkeringen av sentrene? har 2 sett style 5 i 17" som eg skulle pusset opp til vinteren igjen.

Akkurat gjort meg ferdi med siste 2 felgene, deili å bli ferdi. Men har igjen litt jobb med å lakke kanten og sku alle de skruene hehe

jeg har fått de sandblåst og pulverlakkert i Ørsta. Fikk en grei pris på de, 600 for sandblåsing og 1200 for pulverlakkering av både sentrene og banene. Valgte å gå for koks grå på banene, syns de ser litt stilig ut.

Sentrene ble lakkert i en spesiall farge med 2lag klarlakk på toppen, samme lakk som bbs bruker vist nok.

I bergen fikk jeg en pris på 2200kr på pulver og 2000 for sandblåsing....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...