sladjan Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Selge felgene? Tror de skal følge bilen da jeg ikke har andre sommerfelger! men du er vellkommen å kjøpe bilen med felgene for så å selge bilen når den tid er kommet hehe
M-Tech Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Hehe... Passer meg litt dårlig siden jeg nettopp har kjøpt en E36.
M-Tech Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Foresten, de gamle sommerfelgene dine, LM kopiene.. Hvilket merke var det? Dimmensjon?
sladjan Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 De var fra bmautosport.co.uk. 8,5x18 og 9,5x18. Passer perfekt i hjulbuene på en e36. meget bra kvalitet også
M-Tech Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Takker! Jeg så de på våler en gang. Synes finishen så veldig mye bedre ut enn på de du hadde en de GS selger.
sladjan Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 En liten update. Fikk montert nytt justerbart senkesett pga. ene demperen foran punkterte og det lekte olje fra den. Valget falt på JOM i og med at jeg har lest utrolig mye positivt og disse og det viste seg å være sant. De er meget god å kjøre med, merket stor forskjell i forhold til de gamle. Også har jeg 4cm til å senke foran sånn som bilen er nå. Med de andre hadde jeg ingen gjenger igjen på samme høyde. Kjørte mot en e90 type facelift i stad i bergen, noen herifra? Svart bil, mtech, dobbel eksos bak og hvite/sølv felger.
M-Tech Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Ble bra det der! Flott bil! Ble vel litt oppgradering med M52B28?
sladjan Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Ble bra det der! Flott bil! Ble vel litt oppgradering med M52B28? takker, jada jeg merker enorm forskjell fra 320. Bilen går meget bra Hvor kjøpte du JOM demperne? Kjøpte på ebay. betalte vell 212euro med frakt + moms og styr i norge. ble 2300kr til sammen tror jeg. Meget bra for meg i og med at jeg bare bruker bilen rundt om og ikke kjører bane.
Tommmy Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Selvfølgelig kostet det nesten det dobbelte til compact...
EspenBimmer Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Hvor i bergen møtte du denne e90'en da, Vi har forresten mange e36 og e46 mtech i Indre Arna Espen~
sladjan Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Hvor i bergen møtte du denne e90'en da, Vi har forresten mange e36 og e46 mtech i Indre Arna Espen~ Møtte den ned på danmarksplass også kjørte vi retning nesttun. Du og eier den eller ?
lorve Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Stive JOM coiloverane? kjøpt samme til e30-en håper det er stivt nok Strøkent som alltid sladd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå