Gå til innhold

KAN SLETTES!!!!!!!!!!1

Bmw 523iat
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe:)

Jeg har hatt 5stk E39 blant annet 2stk 530d 99mod og 2stk 523, så har bra sammenlignings grunnlag for min vurdering:

523 herlig cruisebil, men mangler det lille ekstra som 528 har, tenker mest på at kjøringen blir mer avslappet med ekstra moment.

530d herlig bil til å være diesel, men syntes 528 har mer luksus følelse, roligere gange, finere lyd og ikke like tung.

Kort sagt, i E39 serien betyr ikke årsmodell så mye, det som betyr noe er at den er etter 97 med : 6xairbag, nyere motor, med stål foringer isteden for nickasil, som blir spist opp etterhvert av svovel innholdet i bensinen, minimalt men slitasjenn er der, så er det dette fenomenet med rust. har hatt 5 stk og alle har vært litt rusta, men denne bilen er 100% rustfri! Ikke ofte.

Etter min mening, er det ikke mulig å finne like god kjøremaskin i dagens marked, med samme power, km.stand og utseende som min bil i samme prisklasse, selv om det er 01mod!

Trenger egentlig ikke overtale, bare kom å se bilen, tror nok du blir fornøyd, merker bra interrese etter jeg la den ut på finn.no

Denne bilen er mye mer harmonisk å kjøre enn 520,523 osv.

Bilen har kostet meg nærmere 170 tusen totalt, så er med stort tap jeg selger til fordel for 4x4(kjerringa vil ha).

Mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen hast med å selge da bilen er herlig å kjøre, men det er klart første mann til mølla prinnsippet.

Når det gjelder sommerfelger, var det originale 15" som så enda verre ut, solgte de for 1500 da de var helt utslitte..

Så bilen er uten sommerhjul akkuratt nå.

Men er jo noen måneder til man trenger de, får ett greit sett for rundt 5000kr brukt, 18".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...