Gå til innhold

Hjelp! bilen starter ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg var ute for og starte bilen litt også lot jeg den stå og gå litt. men så var det litt mørkt i instrumentet ved tankmåleren der så prøvde jeg å dunke litt hardt i dasjbordet for å se om kanskje det ville bli noe lys der og i det jeg prøvde det, så stoppet plutslig bilen så sku jeg prøve å starte igjen men ikke noe liv:S noen som vet hva som kan ha skjedd?

Blir veldig glad for hjelp

Skrevet
Kinner den på starten? starter den på startgass?

Jammen den har alltid vært lettstartet men når jeg slo i dasjbordet over instrumentet så stoppa bilen i det jeg slo. så etter det fikk jeg ikke startet den. lurer på om det er noe som kan ha dettet av el lignende?

Takker for hjelp

Skrevet

Høres egentlig ut som en kortslutning hvis den stoppet akkurat i det du slo. Sjekket sikringer?

Høres egentlig veldig rart ut at et slag i dashbordet skulle stoppe bilen. Prøvd å klappe den litt og si unnskyld? :lol:

Skrevet
Høres egentlig ut som en kortslutning hvis den stoppet akkurat i det du slo. Sjekket sikringer?

Høres egentlig veldig rart ut at et slag i dashbordet skulle stoppe bilen. Prøvd å klappe den litt og si unnskyld? :lol:

nei har ikke gjort det bare slo enda mer heh!.. ja sjekka men kan sjekke på nytt igjen.. jevla kjipt værtfall:(

Skrevet

Høres ut som dårlig kontakt eller kortslutning

Startsperra sitter vel i dette instrumentpanelet, så dersom det har kortsluttet eller har dårlig kontakt så vil den jo ikke starte

Skrevet
Høres ut som dårlig kontakt eller kortslutning

Startsperra sitter vel i dette instrumentpanelet, så dersom det har kortsluttet eller har dårlig kontakt så vil den jo ikke starte

Ja sitter det startsperre i instrument panelet på bmw e36 alså? er 93 mod.

Takker for hjelp.

Skrevet
nei. kun i DEFA alarmen. da vil den også være umulig å starte. men bruker du alarmen?

ja har en gammel defa alarm men den er ikke i bruk. men jeg slo hardt i dasjbordet og det vil vel ikke gjøre at bilen ikke starter etterpå pga alarmen? :S

Takker for hjelp.

Skrevet

så hvis det ikke sitter startsperre i instrumentpanelet, skal jeg bare koble av batteriet i en halvtime hva vil det eventuelt hjelpe? hhe..

Takker for svar.

Skrevet

ingen som har noe andre tips?

Er det noen som er helt sikkere på at det ikke er startsperre i instrumentet på bmw e36 93 mod?

Takker for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...