Titansilber Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Etter salg av E39 og utallige timer foran PC på leting etter ny bil er nå valget tatt. Bestilling er i dag sendt til tyskland, og valget falt på en E61 525D fra det glade året 2004. Hvis alt går i orden er bilen i garasjen i løpet av 2-3 uker. Nå gjenstår det foreløpig å få bilen utstyrt med vinterdekk på originalfelger og et eller annet fett som kan brukes i sommerhalvåret. Er det noen som har forslag så kom igjen. Trenger vel ikke nevne hvilken farge bilen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Gratulerer med Flott bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Gratulerer med ny bil ja! Blir deilig å få denne i garasjen kan jeg tenke! Ang. felger, så anbefaler jeg M6-replika, da jeg syns disse passer veldig bra til e60/61, og ja, jeg vet det er mange som har de, inkludert meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Gratulerer med fin bil Sleng gjerne ut litt mer info om utstyr og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hofmeister-Knick Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Etter salg av E39 og utallige timer foran PC på leting etter ny bil er nå valget tatt. Bestilling er i dag sendt til tyskland, og valget falt på en E61 525D fra det glade året 2004. Gratulerer!! Det varmer godt i hjertet hver gang noen velger en motor som ikke gjør skam på bilen, og den sølvfargen er lekker! 18" er perfekt på den bilen, må bare ikke velge for stort. Er nok av småmotoriserte med dekkutrustning som burde ha vært på en trimmet M5 Er på en måte litt sånn at de med den største hjula ofte har de minste motorene! Om du skal ha klassisk kantfelg er vel oksidert chromelook tøfft. Uansett er det jo mye å velge i. Ekte vare ifra Hamann koster vel dog litt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Sleng gjerne ut litt mer info om utstyr og sånn Kommer med komplett utstyrsliste senere, da jeg foreløpig ikke har fått den selv. Bilen har ellers det viktigste for meg som er Xenon og Skinninteriør. Ellers har den i hvertfall: PDC CD-veksler Telefon Kart og Kompass ... Manuelt gir forresten! Slutt på all frustrasjon med bil som ikke gjør som jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Grattis med ny bil. ACS-styling og fete 19' kantfelger, så begynner det å ligne noe 18' vil forsvinne i de forholdsvis store hjulhusene på E61... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Gratulerer med fin bil! Lekker farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Gratulere med ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Komplett M-pakke er ihvertfall det aller første eg ville kjøpt. 37 tusen ferdig lakkert og montert. Dette er alfa omega på disse bilene. Og disse bilene er såpass store at du må ha 20" for at det skal se bra ut. I hvertfall synes eg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Komplett M-pakke er ihvertfall det aller første eg ville kjøpt. 37 tusen ferdig lakkert og montert. Dette er alfa omega på disse bilene.Og disse bilene er såpass store at du må ha 20" for at det skal se bra ut. I hvertfall synes eg det. M-pakka er fet den, men tror den får stå på ønskelista foreløpig. Blir felger i første runde. Lurer på om 19" er passende. Tror 20" blir feil siden bilen ikke er senket, mulig også 19" vil se rart ut uten senk. Noen som kan hoste opp bilder av usenket bil med 19"? Senk hadde vært løsningen, men har bestemt meg for at jeg for første gang skal ha en bil med normal høyde da jeg er dritt lei av å måtte ta hensyn til fartsdumper og andre sære egenskaper ved norsk veistandard. Så får det heller bli 18" om det er det eneste som ser greit ut uten senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Grattis med E61. Flotte biler det Hvordan er utstyrsnivået på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Er ikke mye senk som skal til for at den blir fin med 20". 30mm gjør seg veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Arne R.@ Hvordan får du M-pakke til å koste 37.000kr ferdig lakkert og montert? M-pakke hos Koed koster 12.000kr + lakkering og montering (8-10.000kr).. Enkelte steder er det også mulig å få billigere.. Titansilber@ Gratulerer så mye med ny bil. E60/E61 er noen vanvittig herlige biler. Jeg tror jeg ville ha kjørt for 20" dersom du skal påkoste bilen med hjul. Jeg kjørte i en periode med min usenket og det så helt greit ut. Ikke skremmende høyt, men den har jo blitt en helt annen bil med 30mm senk fra Hartge. Jeg føler heller ikke at den lille senken har ført til reduserte fremkommeligheter og/eller andre innvirkninger på kjørekomfort. 19" er på kanten, men da syns jeg du bør gå for M6 felgen. Den ser større ut enn den er... 18" er forbeholdt vinterhjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Takker for konstruktive tilbakemeldinger. Får jo lyst på 20" nå. Har dere noe pekepinn på hva senk med grei kvalitet koster ferdig montert? Mine evner strekker ikke til for å montere selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå