jojr Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Er det den som kommer inn i forkant av innsugsmaifoilen? Hva gjør denne slangen og hvor går den videre fra toppen. HVis denne er tett?
Haug530D Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Er det den som kommer inn i forkant av innsugsmaifoilen?Hva gjør denne slangen og hvor går den videre fra toppen. HVis denne er tett? Det er den ja, den går videre til en trykkregulerings ventil som sitter under innsugsmanifolden, derfra går den videre til bunnpanne, funksjonen er å ta oljedamp bra bunnpannen og kjøre den opp gjennom den, sånn at dampen havner oppi motoren slik at dette blir forbrent.
Haug530D Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Slik ser det ut: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=21282C3F3I1S191K142V
larssr Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hvis den er tett vil du få trykk i motoren. Bruker ofte mer bensin og kan vel også kaste av seg litt olje med det.
HerrFlick Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Er det den som kommer inn i forkant av innsugsmaifoilen?Hva gjør denne slangen og hvor går den videre fra toppen. HVis denne er tett? Når jeg ser motoren din innser jeg at jeg må ta en motorvask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå