Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

GITT BORT

Hei.

Etter en større rydding i garasjen forleden fant jeg et varmeapparat liggende i garasjen som jeg ikke trenger lengre da bilen er solgt. Dette fungerte fint forrige gang jeg prøvde denne, bortsett fra at det ikke kom opp tall eller noe på skjermen, bare lys. Men fortsatt så fungerte alt som det skulle ellers! Har ikke testet denne på ett år nå så vet ikke hvordan stand den er i, men regner med at den er fortsatt like fin(vil ikke garantere, men har lugget tørt og trygt og ubrukt).

Da jeg ikke trenger denne lengre er det liksågrett å bare gi den bort ved henting. Sender ikke.

Grunnen til at dette gis bort, er fordi jeg ikke ser poenget i å ta betaling mot noe som blir kastet om ikke noen vil ha det. :wink:

Kontakt:

PM / Skriv her i tråden eller

pedersen.marius@hotmail.com

(er makan til den på bildet under)

ufp8xgjhg1t5z31bwufv.jpg

Skrevet

hei jeg er kan komme å hente det jeg sendte deg en mail å foresten i natt om det mn fikk ikke noen svar av deg:) kan du sende meg ei melding me ditt nr så ringer jeg deg å avtaler med deg når jeg henter

Mobil 91 82 23 11

:)

Mvh Freddy

Holder til i ålesund

• 4 weeks later...
Skrevet

Bump

Ble aldri hentet, så bumper denne.

Har ligget tørt og trygt, men jeg kan ikke garantere tilstanden på denne. Den fungerte for ca. 1 år siden. Så jeg tror og håper at den er helt i orden. Som nevnt i første tråd så fungerer ikke displayet, men den skal være like god fordi (om den fortsatt fungerer).

Gis bort ved henting..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...