Haug530D Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Når dere snakker billigolje er det organisk? er ikke bra å kjøre organisk olje på en motor som bruker syntetisk og/eller omvendt selv om det er bare for å skylle gjennom motor.
jojr Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Jeg har brukt Omegaprodukter en del år, og Norsk industriolje har gått inn som sponsor på 325en.http://www.norskindustriolje.no/Tilsetninger_-63.aspx 909 har aldri vært sagt å virke slik trådstarter hevder... Dette har du helt sikkert mye mer greie på en meg, Men jeg referer til det jeg mener sto på boksen. Den inneholdt ca 3.3 dl og het Omega 909E Den skulle rense og vedlikeholde, utenat jeg har det ordrett hva som sto på den Grunen til jeg komenterer dette er at noen som leser begynnelsen på innlegget ditt kan faktisk finne på på å tro at man kan helle på noe for å slippe å bytte olje... NIO/Omega har gått i dybden på smøremidler og tilsetninger: Bla har de en olje garantert for 80 000 Km Geniale tilsetninger for servo, motor,gir osv. Fører også racingoljer(single grade ). Og verdens beste smørefett for drivknuter osv (har ikke sett fett som har hatt så høy slagfasthet andre steder, faktisk så bra at du kan "reparere" drivknuter med slakke bare med fettet). I tillegg har de den beste rustløseren som er laget: en jamaican base oil som løsner det som annet ikke virker på. Og jeg har prøvd disse produktene i mange år og setter pris på teknologien deres... Ja når du sier det, så ser jeg nå at det er litt klønete og skrevet på en måte som er lett og missforstå, så jeg burde tatt med det som det hele begynte med, å det var at jeg hadde fylt på en tilsettning som man tilsatte etter man hadde byttet oljen og ikk rett før som er tilfelle med 907
jojr Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Men på den annen side så er det i alle fall en tråd vi kommer frem til noe vi er enige om å kanskje lærer noe av, takket være at du kom inn til slutt. i motsettning til mange andre steder hvor det bare er rake motsettninger, fordi vedkommende har bestemt seg for å være uenige.
Sir Hofstad Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Men på den annen side så er det i alle fall en tråd vi kommer frem til noe vi er enige om å kanskje lærer noe av, takket være at du kom inn til slutt. i motsettning til mange andre steder hvor det bare er rake motsettninger, fordi vedkommende har bestemt seg for å være uenige. Ja, var ikke for å kritisere, men poengtere. Håper flere med bil får øya opp for Omega.
jojr Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Ja har brukt det på de siste bilene jeg har hatt og det ser ut til å ha en bra virkning i motsettning til mye annet
Sir Hofstad Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Skal sies at de erfaringene jeg har hatt med bla Omega gjør at jeg håper jeg får mulighet til å selge produktene deres til folk på forumet med god rabatt, lik de jeg har på Lakkspesialisten osv
E36Cab1 Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Omega har eg hørt om,men aldri brukt. Har brukt Forte tidligere,syns dette fungerte greitt. Var relativt dyrt sånn sett,men antar at Omega ligger i samme leia(husker ikkje helt,men 3-500kr for en boks med motorflush?!?) Er så mangen år siden at eg ikke husker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå