Gå til innhold

vurderer og selge E30 325i prosjekt!

Trollet_
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gammelbilen min dette. Artig bil som en pedantisk anlagt kompis av meg har hatt i maaaange år før meg. Vet at den har fått oljeskift og jevnlig vedlikehold i alle år. Han har i allefall ikke misbrukt den og jeg kjørte knappe 5 mil men den. Jeg fikk rett og slett aldri tid eller cash til å ta rusten på den, men ser at nåværende eier har gitt den et lite løft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for inspill Odd-M :)

har kjørt litt under 1000 mil og totalt 5 rolige runder på Arc med bilen etter jeg kjøpte den hos deg, og har vel egentlig gjort de mest tidkrevende/kostbare tingene som ny innmat i topp og rustsveising.

forhørte meg litt om pris på grunnarbeid (tinning, sparkling og pussing) ca 4-5 lapper.

Lakk i bilens originalfarge (burgunder metallic) gjort på proft lakkverksted uten kvittering selvfølgelig, rundt om 8-10 tusen.

vurderer egentlig og plukke av skiltene og la den stå til sommeren når skattekronasjen og feriekronasjen kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gå for 15 fort og brutalt, (under tvil og uten nåværende års-avgift)

kjørte bilen hjem idag og kom på et par småting som jeg hadde glemt og nevne.

for 2 eu-kontroller siden (da bilen ble avskiltet for rundt om 5 år siden)

fikk den merknad på slakk i styringen, så nytt (brukt men ok) tannstang med endeledd og ledd opp til ratt følger også med.

ble ikke skiftet på eu-kontrollen jeg tok da den ikke ble påpekt og je gikke kjente noe slakke da, men når vintern og vaskebrettene kom fram merkes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...