Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har lest hele tråden nå..

Veldig bra gjort, hele prosjektet!

Du har uflaks.. Men blir syyk bra når ting ordner seg :wink:

lest hele tråden faktisk :P ..

så flott at du faktisk orket det :P .. hehe ;) ..

takktakk :D

ja har hatt litt uflaks på veien ja .. menmen .. typisk det :P

ja var ute på noen prøveturer igår og i forgårs, før jeg fant ut at jeg fortsatt hadde det gamle problemet .. var ikke over 0,4 i ladetrykk da .. å det var sykt arti :D .. var fantastisk rå lyd å følelse når turboen ladet :D og ikke minst av eksosanlegget og dumpventilen :P .. menmen .. har fått bilen inni garasjen igjenn nå .. så blir skruing i morgen og dagene framover :) ..

Skrevet

Litt ny til siden så leser spennende tråder :)

Sinnsykt mye og lære av folk som driver med prosjekter, det er der det oppstår problemer..

Og det er der du finner løsninger du kan ta med deg videre :) pluss masse erfaring.

Kjempe kjekt, stå på :)

Skrevet
Litt ny til siden så leser spennende tråder :)

Sinnsykt mye og lære av folk som driver med prosjekter, det er der det oppstår problemer..

Og det er der du finner løsninger du kan ta med deg videre :) pluss masse erfaring.

Kjempe kjekt, stå på :)

aha :) .. janei hadde egentlig ikke planlagt å legge ut prosjektet mitt :P .. men det ble alikavell :P ..

angrer ikke på det ivertfall .. har fått mye hjelp og løsninger på problemer underveis :) ..

og er såklart kjempemotivasjon med kommentarer ;) ..

takker :D

Skrevet

Eg vart faktisk og overraska over kor godt potta vår passer bilen din! :) Gromt ;)

Eg ser iallefall positivt på prosjektet ditt!! :)

Skrevet
Eg vart faktisk og overraska over kor godt potta vår passer bilen din! :) Gromt ;)

Eg ser iallefall positivt på prosjektet ditt!! :)

ja den passet ganske bra :D .. mye bedre enn jeg trodde egentlig :P .. ble overraska over lyden også jeg ! .. trodde jeg måtte ha meg en mellompotte pga bråk .. men den bråker faktisk ikke noe særlig ! :D ..

takker for den :D .. lurer på å bestille meg en bensinpumpe og diverse hos deg .. noe du anbefaler ? .. walbro i tank ? :)

Skrevet

Flott du er fornøgd med potta, det er kjekt :) Har faktisk vurdert den sjølv men havna på den gamle DTM potta mi uten innmat ;)

Der må du nesten høyre med han som har peiling, sender du en mail til salg@ksr.as får du nokk kjapt svar...Enten ikveld eller imorra ;)

Skrevet
Flott du er fornøgd med potta, det er kjekt :) Har faktisk vurdert den sjølv men havna på den gamle DTM potta mi uten innmat ;)

Der må du nesten høyre med han som har peiling, sender du en mail til salg@ksr.as får du nokk kjapt svar...Enten ikveld eller imorra ;)

okok :) .. synes egentlig at dtm er litt oppbrukt på e30 :P .. men det er jo smak og behag ;)

det skal jeg gjøre ;) ..

Skrevet

Duh, hehe...Eg legge inn en link til gamle bmw`n min på youtube her om det er greit_? så får du høyre lyden av den potta...?

Skrevet

Som vanleg er filmene mine mørke og av dårleg kvalitet men høyre da lyden...

Dette er vel å merke m20 b20 original:

Skrevet

ikke værst :D .. skal få lagt ut film av bilen min også .. glemte såklart kameraet hjemme når jeg var på prøvetur sist :S

men blir sikkert noen filmer når jeg har fått fiksa dette jævla problemet som nå har oppstått ..

:)

Skrevet
ikke værst :D .. skal få lagt ut film av bilen min også .. glemte såklart kameraet hjemme når jeg var på prøvetur sist :S

men blir sikkert noen filmer når jeg har fått fiksa dette jævla problemet som nå har oppstått ..

:)

Pleie å bli sånn att kameraet ligge heime jah! :)

Eg ser fram til det ;) Du skal vite att du gjer meg og fleire arbeidslyst så her er det berre å stå på :)

Skrevet
Åhhh, nå fikk jeg lyst på e30! :D Nydelig utført arbeid! Stå på! Skal følge med videre ! :)

e30 er tingen vet du :D

takker og bukker ;) .. alltid gøy med positive kommentarer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...