sexeren Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Har lest hele tråden nå.. Veldig bra gjort, hele prosjektet! Du har uflaks.. Men blir syyk bra når ting ordner seg
Andii2k7 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Har lest hele tråden nå..Veldig bra gjort, hele prosjektet! Du har uflaks.. Men blir syyk bra når ting ordner seg lest hele tråden faktisk .. så flott at du faktisk orket det .. hehe .. takktakk ja har hatt litt uflaks på veien ja .. menmen .. typisk det ja var ute på noen prøveturer igår og i forgårs, før jeg fant ut at jeg fortsatt hadde det gamle problemet .. var ikke over 0,4 i ladetrykk da .. å det var sykt arti .. var fantastisk rå lyd å følelse når turboen ladet og ikke minst av eksosanlegget og dumpventilen .. menmen .. har fått bilen inni garasjen igjenn nå .. så blir skruing i morgen og dagene framover ..
sexeren Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Litt ny til siden så leser spennende tråder Sinnsykt mye og lære av folk som driver med prosjekter, det er der det oppstår problemer.. Og det er der du finner løsninger du kan ta med deg videre pluss masse erfaring. Kjempe kjekt, stå på
Andii2k7 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Litt ny til siden så leser spennende tråder Sinnsykt mye og lære av folk som driver med prosjekter, det er der det oppstår problemer.. Og det er der du finner løsninger du kan ta med deg videre pluss masse erfaring. Kjempe kjekt, stå på aha .. janei hadde egentlig ikke planlagt å legge ut prosjektet mitt .. men det ble alikavell .. angrer ikke på det ivertfall .. har fått mye hjelp og løsninger på problemer underveis .. og er såklart kjempemotivasjon med kommentarer .. takker
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Eg vart faktisk og overraska over kor godt potta vår passer bilen din! Gromt Eg ser iallefall positivt på prosjektet ditt!!
Andii2k7 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Eg vart faktisk og overraska over kor godt potta vår passer bilen din! Gromt Eg ser iallefall positivt på prosjektet ditt!! ja den passet ganske bra .. mye bedre enn jeg trodde egentlig .. ble overraska over lyden også jeg ! .. trodde jeg måtte ha meg en mellompotte pga bråk .. men den bråker faktisk ikke noe særlig ! .. takker for den .. lurer på å bestille meg en bensinpumpe og diverse hos deg .. noe du anbefaler ? .. walbro i tank ?
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Flott du er fornøgd med potta, det er kjekt Har faktisk vurdert den sjølv men havna på den gamle DTM potta mi uten innmat Der må du nesten høyre med han som har peiling, sender du en mail til salg@ksr.as får du nokk kjapt svar...Enten ikveld eller imorra
Andii2k7 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Flott du er fornøgd med potta, det er kjekt Har faktisk vurdert den sjølv men havna på den gamle DTM potta mi uten innmat Der må du nesten høyre med han som har peiling, sender du en mail til salg@ksr.as får du nokk kjapt svar...Enten ikveld eller imorra okok .. synes egentlig at dtm er litt oppbrukt på e30 .. men det er jo smak og behag det skal jeg gjøre ..
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Duh, hehe...Eg legge inn en link til gamle bmw`n min på youtube her om det er greit_? så får du høyre lyden av den potta...?
Andii2k7 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Duh, hehe...Eg legge inn en link til gamle bmw`n min på youtube her om det er greit_? så får du høyre lyden av den potta...? janei versegod
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Som vanleg er filmene mine mørke og av dårleg kvalitet men høyre da lyden... Dette er vel å merke m20 b20 original:
Andii2k7 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 ikke værst .. skal få lagt ut film av bilen min også .. glemte såklart kameraet hjemme når jeg var på prøvetur sist :S men blir sikkert noen filmer når jeg har fått fiksa dette jævla problemet som nå har oppstått ..
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Åhhh, nå fikk jeg lyst på e30! Nydelig utført arbeid! Stå på! Skal følge med videre !
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 ikke værst .. skal få lagt ut film av bilen min også .. glemte såklart kameraet hjemme når jeg var på prøvetur sist :S men blir sikkert noen filmer når jeg har fått fiksa dette jævla problemet som nå har oppstått .. Pleie å bli sånn att kameraet ligge heime jah! Eg ser fram til det Du skal vite att du gjer meg og fleire arbeidslyst så her er det berre å stå på
Andii2k7 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Åhhh, nå fikk jeg lyst på e30! Nydelig utført arbeid! Stå på! Skal følge med videre ! e30 er tingen vet du takker og bukker .. alltid gøy med positive kommentarer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå