Andii2k7 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 nei idag blir det avslapping .. alt er demontert .. begynner i morgen tidlig tenkte jeg
Clerion Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Flott prosjekt, følger dette =D *plukke opp triks og tips*
sexeren Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 ja ok.. Da er det jo bare å se i morgen Du fikk jo en fin oppskrift på hvordan du skal montere mls pakningen av a-dekk
Andii2k7 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Flott prosjekt, følger dette =D*plukke opp triks og tips* takker og bukker .. triks og tips er bra vettu
Andii2k7 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 ja ok.. Da er det jo bare å se i morgen Du fikk jo en fin oppskrift på hvordan du skal montere mls pakningen av a-dekk janei har fått ett par fine oppskrifter nå .. om det ikke blir tett denne gangen så tar jeg den JXXXX MLS pakningen og sager den i 1000 biter, kaster den i en smelteovn og pisser på !
KalMar Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 en ting må sies... du har et pågangs mot som få kunne ha stilt opp mott !!! å ikke fjern den anda !! hehe lykke til, å ta deg god tid!! tenk minst 2 ganger før du gjør noe !!! Det ordner seg til slutt !!!
Andii2k7 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 en ting må sies... du har et pågangs mot som få kunne ha stilt opp mott !!! å ikke fjern den anda !! hehe lykke til, å ta deg god tid!! tenk minst 2 ganger før du gjør noe !!! Det ordner seg til slutt !!! takker for den du .. en go del av pågangsmotet får jeg her ifra tråden .. alle positive kommentarer osv .. har også en go del pågangsmot bare ved å tenke på hvor artig det var å kjøre dette leketøyet .. ja .. i morgen skal alt tenkes over 4 ganger før jeg gjør noe som helst ! .. hehe .. håper det ordner seg ja ..
KalMar Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 en ting må sies... du har et pågangs mot som få kunne ha stilt opp mott !!! å ikke fjern den anda !! hehe lykke til, å ta deg god tid!! tenk minst 2 ganger før du gjør noe !!! Det ordner seg til slutt !!! takker for den du .. en go del av pågangsmotet får jeg her ifra tråden .. alle positive kommentarer osv .. har også en go del pågangsmot bare ved å tenke på hvor artig det var å kjøre dette leketøyet .. ja .. i morgen skal alt tenkes over 4 ganger før jeg gjør noe som helst ! .. hehe .. håper det ordner seg ja .. det ordner seg for greie gutter.. er det ikke det de sier
Andii2k7 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 liten update her dagen derpå fint vær som fxxx ute nå ! .. skulla gjerne vert ute å skrudd ja .. men har ikke mer loctite igjenn, så for ikke gjort noe mer enda .. MLS pakningen, blokka og toppen er ivertfall rensa skikkelig .. så må få taki mer loctite en lr annen plass .. var visst nokk vanskeligere enn jeg trodde å få taki det ..
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Hei, og bra prosjekt, ca samme opplegget som mitt ser eg.. Er fint vær her og, og leketøyet mitt er fortsatt ikkje helt kjørbart..
Andii2k7 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 takker for den du .. ååh ? .. hva er gale med din da ?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Eg er usikker, den starter, men gassresponsen er helt på bærtur, enten for lite bensin, eller for masse.. og den lekker fortsatt en eller anna plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå