Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har noen ide hva som er galt med min 316i I?problemet er at den sviver fint på tomgang men ved ca 3000 kutter den den ene silynderen,har bytta coil,plugger,pluggledninger,rotor,fordeler,hjernen,luftfilter styringa(sorte boksen)

Skrevet

kammen er litt slitt på silynder nr 2 men hvistnok ikke nok til at den skal oppføre seg slik,kompen har jeg ikke målt ennda.

Skrevet

trodde ikke det skulle bli no stort prob med å fikse den men ser ut til at jeg har kjøpt meg et mareritt :cry: .det sitter en "føler" på tenningshjulet hva skjer hvis den er kaputt ?

Skrevet

er ikke like morro uten 6er lyden .

hadde aldri giddi å skrudd i flere dager for å sette inn en 316 motor igjen . de går kansje billig . men de går dålig også

Skrevet

Enig med deg i at BMW skal ha minimum 6er(stort sett da)

Gamle M3 svinger det nå godt av da

S14motoren er fortsatt GROM.

Får ikke lovlig satt 6er i en treg16 mer da BT nekter å skrive opp forakselvekt. Da er neste skritt 318ismotor og bakstilling. Det er det også mulig å få godkjennt selv i dette landet(ENN SÅLENGE) :evil::evil: Hadde føleren vært gåen ville ikke bilen gått på tre. Satser på at det er kammen som er for slitt, topp pakningsbrudd, eller ventil siden den var lik med annen dysebro. Mest det første og det er ikke mange timenes jobb. Nabo bytta topp pakning på 6 timer og han er rusten.

Pedro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...