Gå til innhold

Kjøp av ny bil

heimkokt
 Share

Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av en ny bil og har funnet en jeg liker

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16185964

men funderer også litt på denne

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16308423

litt skeptisk til hvor den har gått de siste årene

likte at de har m-pakke

hva tror dere? jeg har ikke noe erfaring med e46

Noen som har en liste jeg burde sjekke ved kjøp av e46 touring?

Skal i banken på tirsdag og ordne lån så blir det kjøp til neste helg håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN ting som er veldig dumt med disse bilene, er vel KM standen? :o

Nå vil ikke jeg påstå at en 320d som har gått 180.000km er noe problem. Bilen min har akkurat passert 380.000km og fungerer fint som bare det.

Men det kommer jo an på hvordan man definerer det. Skal man ha en bil man bare setter inn på service og ikke gjøre noe annet - da er jeg kanskje enig med deg, at 180.000km er et problem. Da er det i det hele tatt et problem å kjøpe en bil som er eldre enn 3 år - spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Han ene i kollektivet mitt er på jakt etter en 320 så vi har sett en stund. Den med lengt km stand og m pakke har ligget LENGE på nettet. De fleste andre dyrere 320D`ene går fort når de står i Oslo så jeg er litt skeptisk til den.

Det er positivt at den andre har byttet turbo. Det er en dels om ofte går på denne motoren og som koster helvetes mye penger å bytte.

Men 180 tusen er ikke spesielt rimelig for denne bilen. Det er en bra pris, men det er ikke løp og kjøp heller. Det dukker stadig opp biler til mellom 180 og 200 tusen. Jeg ville sett etter en med mindre km. (og setevarme, men det er bare meg)....

Er det 5 eller 6 trinns kasse? For tror ikke 6 trinns var i begynnelsen på facelift e46, men det er verdt pengene:)

Lykke til uansett:) Det ligger MANGE 320d ute nå, og markedet er bedritent så du har gode muligheter for å prute til deg en GOD pris uten problemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også godt for den med nyere turdo.

Disse bilene kan gå mange tusen km. mer.

Jeg ville valgt den bilen med beste service hefte og historikk.

Ring din nærmeste BMW forhadler og få de til og gå inn på bilen da kan de fortelle deg alt bilen har vært igjennom! Evt Kolisjon osv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...