Nytern Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Satt og så gjennom noen bilder på mobilen min og kom over disse 2. Disse beskriver veldig godt utfordringene både bil og eier står ovenfor i Norge. Koselig nyvasket sommerbilde, ahh så godt å eksistere for både bil og eier: Så kommer den fæle kong vinter og ødelegger hele idyllen! Hvis en bilhvisker hadde snakket med min bil ville jeg nok fått beskjed om å skaffe en god og varm garasje. ASAP! Legg gjerne ut sommer vs vinterbilder av bilene deres, hadde vært en god trøst å se at andres biler gjennomgår det samme som min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Sommer og sol: Vinter og snø: Kjekkt med vinter, men savner sommern!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 sommer vinter bare meg som vasker bilen min hver eneste dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Se der ja! Pøs på med bilder! Nydelig E46, AndySix! Nå har vi temp under -20 mesteparten av vinteren her i gokk, da er ikke daglig bilvask førstepri. Ikke at det er behov for daglig vask her, eneste saltet jeg ser er på maten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 vasker bilen selv om det er 20 blå har oppvarmede dør låser om sentrallåsen ikke klarer å låse opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Griselekker e46 AndySix! Driver å er litt småirritert hele vinteren egentlig, så mye mer trivelig å kjøre bil på sommeren. Greit nok at det kan være fun å ligge litt bredt av og til, men det kan man gjøre med hvilken som helst bil med bakhjulstrekker, helst da med en bil man ikke tar det så tungt med om man skulle være uheldig. Er så kjedelig hvis jeg skal ut å cruice med 328en også er det ikke feste får 5 flate øre Mye mer kos med god grep på svingete landeveier og en inspirert motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Nå blir den knapt kjørt på vinterføre(har '98 Pajero til sånt), men noen turer blir det jo. Går fort lei av å måke lokale veier med fangeren, så da blir det pajeroen som får smake veisaltet istedenfor. Vil ha sommer, NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Begge bildene er vell over 2 år gammle, men men. Fy f så morro det er med e30 på vintern Varm og god En smule frossen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 syntes mange biler ser tøffe ut under litt snø jeg:) slik som AndySix sin e46 ser jo temlig sinna ut i snø været der da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Sommer: Vinter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå