Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Man må betale ganske bra for originale bra eksemplarer av disse nå for tiden, selv i Tyskland. Kanskje særlig i Tyskland - det tyske markedet er ofte raskere å fange signaler om at en bil er på vei til å bli en klassiker, og derfor stiger i verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Det der er i mine øyne drømme eksemplaret av e28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Meget meget pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Fy fxxn så lekker! Ramla siklende ut av stolen her nå Men kan jeg få foreslå at du enten shadowliner resten eller bytter til crom baklys? Du kan godt få bytte baklys med meg Det er dette som er standard på en M535i veit du... Chrome lister rundt vinduer og shadowline sidelister på dørene samt shadowline baklykter. Jeg har shadowline lister til den, men liker chromelistene best på denne fargen. Har jo hvit bil med shadowline på banebilen. Det visste jeg faktisk ikke, så da lærte jeg noe nytt Som du sier så ligger disse relativt høyt i pris for de peneste eksemplarene, vet av 2 som ble solgt lokalt for 100+ i fjor, og de vil aldri bli mindre verdt om de blir tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Pen bil! Så strøken ut i lakken. Lenge siden den ble omlakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 hehe denne bilen såg veldig kjent ut.. lurer på om ikke den har vært i mitt eie hær i ålesund. kjøpte den når den var gått 125000km. pedantlig holdt av dem som har hatt den. første eiger var en pilot fra tronheim tror jeg det var og han som hadde den før vi tok den inn i bytte på en bil var en bud bil sjåfør med navnet mike haagensen, han brukte bilen kun når det var tørt og fint vær. bilen var strøken utvendig og innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 utrolig fin m535i du har her! hvordan er det med rust osv på denne? ser ut som et prakteksemplar fin farge og fine hjul! mye måtte du gi for hjula? hvordan ble det med frakt osv? lurer på og bestille meg hjul derfra selv.mvh Det er ikke noe synlig rust på den, men leiter man lenge nok finner man sikkert noe her også er jeg redd. Den er ikke like fin som den var i 1986, men den er vel rimelig fin til å være så gammal. Felga havna på ca 20 tusen uten toll. Kjente en som tok de med inn. ser fin ut til og være så gammel ja:) felga hørtes ikke så dyre ut som mange skal ha det til at de er. hvilke dimensjoner er det? tror og bilen kunne kledd litt mer senk foran;) sånn at det hadde blitt likt med bak liksom vis du skjønner;) Det er 8,5x17 et 08 foran og 9,5x17 et 21 bak. Med Continental sport contact 3 225/45 foran og 245/40 bak. Det er H&R fjører på bilen nå og de er greie med tanke på komfort. Jeg syns det ser ganske bra ut også. Skal man ha lik klaring på e28 foran og bak, så havner den veldig frampå om du skjønner hva jeg mener. Hjulbuene er jo designet slik at hjulbua bak er litt lavere bak enn foran. Så da vil silhuetten av bilen bli veldig stuket framover. Men dette er jo også opp til hver enkelt da siden det ikke er justerbart på denne bilen, så blir det litt vanskelig å få den lavere også. Har jo allerede en e28 til banebruk, så denne skal være litt mer kjørbar og komfortabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 vil ha :D skam fin bil, det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Dette var litt av et smykke! Kjempe flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Sitat: "Den e naais" Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 det skal være sikkert! strøøøøøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 sinnsykt fin bil..altid likt e28.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 NYYYYDELIG BIL!! E28 er en bil som begynner å bli virkelig populær nå. Noe helt annet enn disse E30ene alle skal ha. Hvordan går denne i forhold til en orginal M535i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 www.bmwe28.diskusjonsforum.no greit med litt snik reklame Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Ekstremt fint eksemplar detta! Du eier 2 stk rå e28 Rune! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå