Chris_325iM Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Et par bilder av bimmern ute i det fine vinterværet vi har for tiden. Desverre er den ikke vasket for anledningen men... skit au!
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Kule bilder! Hvor er bildene tatt? De 3 første er tatt i Drøbak, de to siste er tatt på bakveien fra gamlevestbyveien til Mc'ern i vestby nord... hvis det sier deg noe
NiklasJa Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Det sier meg masse. Bor ikke mer enn en fartsetappe unna deg. Syntes jeg kjente igjen låven. Men bomma litt.
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 da budre vi jo nesten tatt en tur ut å tatt litt action bilder sammen egentlig! er jo ikke langt mellom oppegård og drøbak!
oddis Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Morsomt å skli litt ja Klare og fine bilder også! Du er modigere enn meg, jeg tørr ikke å poste slike bilder på offentlig forum, pga av reflekskledde herrer med altfor mye fritid.
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Burde kanskje sladde skiltene ja! hehe fete bilder
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Morsomt å skli litt ja Klare og fine bilder også! Du er modigere enn meg, jeg tørr ikke å poste slike bilder på offentlig forum, pga av reflekskledde herrer med altfor mye fritid. hvis dem har så mye resurser at dem kan leite fram bilder av ulovlig kjøringpå nettet, så burde dem sette seg ned å tenke på prioriteringer synes jeg... mye annet som kunne trengt mer etterforskning enn de bildene jeg har lagt ut! men men, de må gjerne ringe, har prata med dem om detta før jeg!
S.Arnesen Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Har bare ett "action" bildet på maskin, men har masse bilder av gliset i "vinterklærne"...
EirikL Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Morsomt med litt naturbilder fra snødekte fjell og daler Pen bil, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå