Alsmarken Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hei JEg ska no montere vingen, så da lurer jeg på om det er nødvenig å borre hull, eller om jeg bare kan lime den fast med en spesiel lim? Trenger raskt svar Tusen takk
BreitBau Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Spørs jo litt, men bare lim i 200 km/t? Hmmm Sier ikke at du kjører i det, men det må jo tåle det bilen er lagd for.. Og hvis jeg noengang hadde fått ei vinge i frontruta, da tror jeg faktisk det hadde klikka seriøst...
Bimmerchris Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Ekstrautstyr skal jo være forsvarlig festet og selv om lim antakelig holder,så hadde jeg nok satset på min en skrue på hver side.
The StigMeister Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Du må nok ha skruer også! Det kan fort bli farlig uten..
gnmfr Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 hadde vært på oslotur her i sommer jeg, kjørte inn i gården hjemme. Hørte et dunk i ruta gikk ut for og se å der lå vinga mi fint oppat ruta(løs) Fyren jeg kjøpte bilen av hadde festet vinga med dobbelsidg teip nå er den skrudd
DieselVegard Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 En vinge skal jo presse ned bilen når man kjører. Er det ikke tilstrekkelig å bare legge den oppå da?
jpse36 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 funker som faen med rutelim. har montert vinga på bilen min med rutelim og den sitter som støpt. den har sitti der i 1år nå. å kommer til å slite med å få den av. er en grunn til at frontruta på bilen ikke detter av under kjøring også.
DieselVegard Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 funker som faen med rutelim. har montert vinga på bilen min med rutelim og den sitter som støpt. den har sitti der i 1år nå. å kommer til å slite med å få den av. er en grunn til at frontruta på bilen ikke detter av under kjøring også. Fordi den blir presset på plass av luft!
Haug530D Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 funker som faen med rutelim. har montert vinga på bilen min med rutelim og den sitter som støpt. den har sitti der i 1år nå. å kommer til å slite med å få den av. er en grunn til at frontruta på bilen ikke detter av under kjøring også. Greitt nok det, men en frontrute får ikke samme påkjenning som en vinge, frontruten ligger jo an mot karosseriet hele veien.
Ballder Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 funker som faen med rutelim. har montert vinga på bilen min med rutelim og den sitter som støpt. den har sitti der i 1år nå. å kommer til å slite med å få den av. er en grunn til at frontruta på bilen ikke detter av under kjøring også. Greitt nok det, men en frontrute får ikke samme påkjenning som en vinge, frontruten ligger jo an mot karosseriet hele veien. Og er en vesentlig del av et selvbærende karosseri. Grunnen til at biler må stå til limet er tørt/herdet ved rutebytte er ikke fordi at den kan dette ut, men er en del av bilens bærende konstruksjon.
Alsmarken Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Limte den med TEC7 Tenker jeg ska sette inn skruer, får se hvordan den sitter på.
Lars89 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hvor stor vinge er det snakk om? Holder sikkert en stund, men kjipt den dagen den ligger i tusen biter på motorveien
marararius Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Burde ha hvertfall 1 skrue på hver side ja..
Alsmarken Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Det er den lille hella vingen med bremselys. Det ser veldig vanskelig å sette skruer igjennom bakluke, siden luka er så tykk der hvor skruen skal festes, om dere skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå